مشکل دسترسی به خدمات اینترنت در روستاها برطرف خواهد شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۵۴:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , حسین مجیدی با اشاره به نصب ۸۰ سایت از دستگاهای اپراتورهای همراه اول در مدت کمتر از دوماه در سطح روستاهای شهرستان ساوه افزود: با تلاش شرکت مخابرات، تغییر شبکه های جی اس ام های روستایی انجام شده و سیم کارت های همراه اول در بین روستاییان در حال توزیع است.

وی در خصوص درخواست های اهالی روستاها در خصوص دسترسی به شبکه های اینترنت از طریق سیم کارت های تلفن همراه اضافه کرد: با راه اندازی شبکه های جدید اپراتور همراه اول در آینده ای نزدیک، مشکل دسترسی به اینترنت را در روستاها مرتفع خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ساوه ادامه داد: دو روستای ینگی قلعه و کمالو در بخش نوبران به صورت پایلوت با اجرای شبکه های جدید همراه اول، همینک از شبکه ی اینترنت روستایی بهره مند شده اند.

وی همچنین در بخش دیگر از گفتگوی خود، با تایید خبر نصب دکل اپراتور تلفن همراه در شهر غرق آباد اضافه کرد: براساس استانداردهای سازمان انرژی اتمی نصب دکل های اپراتورهای تلفن همراه دارای ضوابط و استانداردهای مخصوصی ست که در هر شرایطی قابل استعلام می باشد

گفتنی ست خبر نصب دکل اپراتور رایتل در یکی از نقاط دارای جمعیت ساکن در شهر غرق آباد، این روزها موجب نگرانی هایی در خصوص تاثیر امواج آن بر سلامتی ساکنین شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی