ورزش تیراندازی در ساوه رونقی دوباره خواهد گرفت | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۹:۲۸:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار, محسن مددی در دیدار با امیر خواجه مهدی مسئول کمیته اهداف پروازی استان مرکزی با بیان اینکه باشگاه شهرداری ساوه سالهاست که مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: رشته تیراندازی در کنار سوارکاری از جمله ورزش های توصیه شده در اسلام است و در ساوه نیز شاهد استقبال زیاد علاقمندان از این رشته ورزشی هستیم.

وی ادامه داد: این باشگاه از معدود باشگاه‌های تیراندازی کشور بوده بطوری که نمونه آن فقط در برخی شهرهای کشور موجود است لذا علیرغم تنگاها و مشکلات مالی شهرداری سعی می کنیم تا با تمامی توان و رفع برخی نواقص موجود، زمینه را برای برگزاری مسابقات ملی در این مجموعه فراهم کنیم.

مددی تصریح کرد: باشگاه تیراندازی شهرداری ساوه در زمینی به وسعت هشت هکتار احداث شده و برای برگزاری مسابقات بین المللی، المپیکی تراب و اسکیت مناسب است اما کم توجهی به این باشگاه طی این سالها موجب شده که برخی از ورزشکاران شهرستان در این مدت از این رشته ورزشی فاصله بگیرند.

وی افزود: این باشگاه برای تیراندازی با اهدف پروازی، اسلحه شکاری و تیروکمان در دو سطح آموزشی و مسابقه‌ای قابلیت دارد و علاوه بر مراجعین استان مرکزی می تواند به علاقه مندان به این رشته ورزشی از سایر استان های کشور نیز خدمات ارائه کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی