تاکید شهردار ساوه بر اتمام پروژه های نیمه تمام | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۲۹:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , سید مهدی حسینی در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری ساوه با بیان اینکه علیرغم مشکلات مالی هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود، گفت: پروژه‌های مختلفی در دستور کار شهرداری قرار دارد که می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های شهری، ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف شهرداری برای به نتیجه رساندن پروژه‌ها ضروری است، افزود: هم اینک توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر از نقاط قوت مدیریت شهری است که خوشبختانه رضایت شهروندان را در پی داشته و شهرداری با تسریع در روند اجرای پروژه‌ها می‌تواند این رضایتمندی را دو چندان کند.

شهردار ساوه با غیر قابل قبول خواندن تاخیر در تکمیل پروژه ها، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که طولانی شدن پروژه ها برای شهروندان دارد، برنامه ریزی باید به گونه‌ای باشد که طرح ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی همچنین با تاکید بر تسریع در روند تکمیل ساختمان جدید شهرداری، تصریح کرد: تکمیل این ساختمان نیازمند حدود ۱۸ میلیارد تومان اعتبار است اما باید این مهم به سرانجام برسد زیرا پول بیت المال در این گونه طرح های نیمه کاره در حال از بین رفتن است.

حسینی یادآور شد: با توجه به کاهش درآمد شهرداری از محل ساخت و ساز ها در سال ۹۸ انتظار می رود که مدیران شهری برای تکمیل پروژه ها توجه ویژه ای به درآمدهای پایدار داشته باشند.

در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری ساوه که به منظور بررسی پروژه های هفته دولت برگزار شد، پروژه هایی از جمله کمربندی شمال، ساختمان شماره ۴ آتش نشانی، بوستان و پل آشتیانی و … برای افتتاح در هفته دولت پیشنهاد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی