سرقت ۲۲ اصله درخت در بلوار فردوسی | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۴:۵۹:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن مددی معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه با اعلام این خبر بیان داشت: متاسفانه شب گذشته فرد یا افرادی اقدام به سرقت ۲۲ اصله درخت صنوبر تازه کاشت شده در بلوار فردوسی کرده‌اند که یقینا این اقدام تجاوز به حقوق دیگر شهروندان است.

وی اظهار کرد: متأسفانه این عده بی توجه به اینکه این اموال متعلق به خودشان و عموم شهروندان است و از عوارض پرداختی آنان خریداری می شود به این اموال مردمی آسیب می رسانند که نمونه آن را می توان به تخریب ست های ورزشی و مجموعه بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، تخریب سطل های زباله، شکستن چراغهای روشنایی، علائم راهنمایی و رانندگی، نیمکت ها و تخریب فضای سبز نام برد که همه اینها برای رفاه حال شهروندان عزیز تهیه شده است .

مددی تصریح کرد: امکانات خریداری و نصب شده در جهت تامین رفاه حال شهروندان صورت گرفته لذا باید با امانتداری مطلوب از آنها نگهداری شود اما متاسفانه می‌بینیم اینگونه اموال به راحتی توسط برخی افراد از بین می‌روند و خسارت‌های هنگفتی به بدنه شهرداری وارد می‌آید .

وی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی جرم محسوب می‌شود، گفت: تخریب تجهیزات شهری حیف و میل بیت‌المال محسوب می‌شود و کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی کنند، مجرم هستند و قانون برای آنها مجازات‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.

مددی از شهروندان تقاضا کرد تا در حفظ و نگهداری تاسیسات و تجهیزات شهری که برای زیباسازی در سطح شهر نصب شده کمال دقت را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه نقص و خرابی و سرقت تجهیزات مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی