تلاش برای احیای حقوق عامه / همه دستگاه ها باید به قوه قضائیه کمک کنند. | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۳۴:۵۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , امام جمعه ساوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت : افتخار می کنیم شیعه آن امام بزرگواری هستیم که همه روسای پیشوایان ۴ گانه مکتب اهل سنت یا شاگرد آن بزرگوار بودند (مثل ملک بن انس و ابوصنیغه) یا شاگرد شاگرد آنها (مثل شافعی و احمد بن حنبل) که شاگرد شاخص بودند و خود آن پیشوایان نیز به آن افتخار می کردند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه در خصوص دیگر صفتات آن بزرگوار گفت : افتخار کافی نیست، اقتدار لازم است و اینکه شیعه باید بهترین و ممتازترین فرد در علم و ادب و تقوی باشد. به همین جهت از ما خواسته اند طوری رفتار کنیم که باعث افتخار آنان باشیم نه باعث ننگ و عار آنها.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکترشهید بهشتی گفت : شهید بهشتی الگوی برجسته اخلاقی، وارستگی و علمی و مدیریتی مکتب امام صادق (ع) بود لذا حضرت امام (رض) درباره ایشان فرمودند : بهشتی یک ملت بود برای ملت ما. چرا ؟ به خاطر : ۱٫طهارت روحی ۲٫روحیه تعبد و بندگی حتی حزب و تشکیلات سیاسی را معبد ساخته بود نه محل کسب قدرت و باند بازی . ۳٫روحیه همگرایی و کار تشکیلاتی ۴٫مظلومیت و مدارای بی نظیر؛ حتی در میان روحانیت نیز مظلوم بود. ۵٫دشمن سرسخت و نماد مبارزه با لیبرالیسم از جمله مظلومیت ایشان در زمان کوفه آن است که عده ای لیبرال مسلک ها و اباحه گران از ایشان دفاع می کنند و خودشان را به آن بزرگوار می چسبانند. ۶٫جذب حداکثری و دفع حداقلی ۷٫قاطعیت و صلابت و پاسداری از آرمانها و پافشاری بر آنها.

وی گفت : شهید بهشتی متصلب در شریعت مخالف با بی بند و باری و آزادی افسار گسیخته بود.
۸٫دشمن شناسی بی نظیر و بصیرت انقلابی ۹٫آینده نگری ۱۰٫مدیریت جهادی و عالمانه / مدیر مکتبی متخصص ۱۱٫ولایت پذیری ئ اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و امام راحل ۱۲٫عشق به شهادت و نیل به این مقام در آن فاجعه بزرگ ۷ تیر .

امام جمعه ساوه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و گفت : مهمترین ماموریت در دوره جدید ایجاد تحول در چارچوب اسلام و قرآن و قانون اساسی است.
مبارزه سخت گیرانه با فساد، اول هم از درون خود دستگاه قضایی شروع کنید.

تلاش برای احیای حقوق عامه و اینکه همه دستگاه باید به قوه قضائیه کمک کنند.

امام جمعه ساوه ضمن هشدار به آقای استاندار محترم و مسئولین شهرستانی گفت : مصاحبه آقای دادستان محترم حاکی از انحراف مسیر وام ها و تسهیلات به نام رونق اقتصادی در مسیر غیرتولیدی است. تقاضای بنده، رسیدگی و نظارت در اعطای تسهیلات و برخورد با سوء استفاده گران است. اعطای وام ۵-۴ میلیونی به افراد عادی با چه تشریفات و مشکلاتی است اما عده ای وام میلیاردی را چگونه دریافت و در کدام مسیر هزینه می کنند. دستگاه قضا هم شفاف اعلام کند چه شرکتها و چه اشخاصی سوء استفاده کردند.

وی ضمن تشکر از دستگاه قضائی و مجلس گفت : از دستگاه قضائی به خاطر ابلاغ قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی و اجرای اصل از کجا آورده ای تشکر می کنم.

تشکر از مجلس به خاطر تصویب اعاده اموال نامشروع مسئولان، گرچه طرح ناقص است اما همین مقدار هم خوب بود . این طرح باعث می شود زد و بند و اختلاس و فساد مسئولان کاهش یابد.

امام جمعه ساوه در ادامه با سه تذکر درباره عفاف و حجاب گفت : حجاب اسلامی یک انضباط اجتماعی اسلامی است برای گسترش عفاف و کاهش فساد و هرزگی و آسیب های اجتماعی مثل طلاق و روابط نامشروع زمینه ای برای سلامت و مصونیت جامعه اسلامی است. اما دشمنان یک برنامه ریزی سازمان یافته برای فروپاشی جامعه اسلامی و انقلابی ما دارند. با کشف حجاب سازمان یافته با پشتیبانی سلبریتی ها و برخی نمایندگان معلوم الحال در مجلس و تعلل برخی مدیران اجرایی باید برخورد حساب شده و همه جانبه و قاطعانه صورت گیرد.

تذکر اول به سلبریتی ها : حمایت برخی از سلبریتی ها از بی حجابی و کشف حجاب و بی بند و باری نشان دهنده آن است که آنان بازگریند نه هنرمند. هنرمند دغدغه آرمان دارد اما بازیگر، صورتگری می کند، نمایش بازی می کند، کاسبی می کند.

سلبریتی های کشف حجاب دنبال نام و نان است لذا او بی هنر است نه اهل هنر.

تذکر دوم به مسئولان دولتی : علاوه بر برخی موضع گیری های ناصواب، نحوه تخصیص ارز دولتی در زمینه چادر و لوازم خانگی و لوازم فرهنگی مربوط به حجاب مورد سئوال جامعه ایمانی است.

برای کلاه گیس، غذای سگ و گربه، مربا و موز و چوب بستنی ارز دولتی اختصاص می دهید اما چادر مشکی ایران در انحصار اجناس خارجی است و به آن ارز تعلق نمی گیرد.

مانتوی باز برای عشوه گری با نازل ترین قیمت همه جا عرضه می شود اما چادر مشکی حداقل ۵۰۰ هزار تومان و تا بالاتر از آن یک میلیون تومان قیمت دارد چرا ؟ با چه چیز مخالفید ؟

تذکر سوم به برخی مقامات پلیس : هر زن و مرد با شرف ایرانی، از مقابله پلیس با هنجارشکنی افسارگسیخته و کسانی که هرزگی خود را در خیابان به نمایش می گذارند حمایت می کند اما گاهی مشاهده می شود عزیزان ما در نیروی انتظامی تسلیم برخی جوسازی ها می شوند و ماموران پلیس وظیفه شناس را تخطئه می کنند که این خود خطاست. پلیس نباید منفعل باشد.

همه باید بدانند : تعرض و اهانت به پلیس پذیرفتنی نیست . تضعیف نیروی انتظامی اقدامی ضد ارزشی و خلاف امنیت است . شورای محترم نگهبان هم توجه داشته باشد نماینده مشوق بی حجابی و کشف حجاب، فاقد صلاحیت نمایندگی در مجلس است.

امام جمعه ساوه با نقد حقوق بشر آمریکایی گفت : حمله آگاهانه و عامدانه ناو متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و کشتن نزدیک به ۳۰۰ نفر از مسافرین بی گناه و اعطای مدال شجاعت به عاملین جنایت توسط رئیس جمهور آمریکا و آنگاه پرچمداری حقوق بشر، این اقدام ددمنشانه و آن تقدیر و مدال دادن بیانگر ماهیت دروغین و منافقانه ادعای حقوق بشر آمریکایی هاست.

امام جمعه ساوه در خصوص حقوق بشر آمریکایی گفت : اولاً : با ابتذال و فساد اخلاقی آمیخته است لذا همیشه در بیانیه ها و اقدامات عملی در سفارتخانه ها و در اسناد بین المللی از فحشاء، هرزگی، هم جنس بازی، بی حجاری و آزادی های نامشروع حمایت می کند. سفیر آلمان در تهران، خواستار حمایت از همجنس بازی شد.

ثانیاً : آمریکا پایه و اساس نظام سلطه و نفی حق تعیین سرنوشت است. حمایت تمام قد از اسرائیل غاصب در فلسطین، راه اندازی کودتا در ونزوئلا (آمریکای لاتین) سرکوب مردم یمن و حمایت از جنایات آل سعود در کشتار مسلمان بی دفاع، جنایات در ایران، افغانستان، سوریه و عراق، شرکت در همه جنایت های علیه بشریت، حمایت از براندازان، حمایت از منافقین تروریست، بیانگر کذب ادعای دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی هاست.

ثالثاً : تحریم و تهدید و اختصاص بودجه یی برای براندازی انقلاب ها و نظام های مردمی مبین چهره کثیف حقوق بشر آمریکایی است.

رابعاً : هم مبانی حقوق بشر غربی الحادی، لیبرالیستی و سکولاریستی و مغایر دین است. هم عملکرد آنان سراسر تناقض آمیز و ضد انسانی است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شکار پهپاد جاسوسی فوق مدرن متجاوز آمریکا گفت : سیلی اول را رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرستاده آمریکا، نخست وزیر ژاپن در صورت ترامپ نواخت.

سیلی دوم از سوی فرزندان ارتش و سپاهی رهبر معظم انقلاب با درایت و شجاعت نواخته شد. لذا موازنه قوا را تغییر داد . لذا در یک تعجب همگانی ترامپ به جای انتقاد، تشکر کرد که همین یکی را زدیم اون یکی را نزدیم.
سرنگونی پهپاد جاسوسی، ذهنیت آمریکا و غرب را درباره بی هزینه بودن حمله به ایران تغییر داد.

تام کاتن سناتور جمهوری خواه آمریکا قبل از آن چند بار گفته بود که حمله نظامی به ایران کار راحتی است. لذا این تغییر ذهنیت مانع دست زدن ترامپ به حمله تلافی جویانه بود . ترامپ ترسید و عقب نشینی کرد. چون اولاً : پهپاد آنان جاسوسی بود و متجاوز به فضای کشورما.

ثانیاً: فهمید دوران بزن و در رو تمام شده، از زمین و آسمان خلیج فارس را به گورستان متجاوز تبدیل خواهیم کرد. لذا CNN اعتراف کرد آمریکایی ها هفته گذشته یکی از مهم ترین درس عبرت های خود را در ارتفاع ۲۲ هزار پایی گرفتند و آن اینکه سامانه پدافندی ایران را جدی بگیرید.

ثالثاً : شکار پهپاد جاسوسی، عصای حضرت موسی بود که همه دسیسه های آمریکایی ها را خنثی کرد.
رابعاً : برای همگان اثبات شد کدام فرمول جواب می دهد. مذاکره برجام یا شکار پهپاد و گفتمان ایستادگی . برجام یک تجربه تلخ و پرهزینه بود که باید از آن درست گرفت، درست عبرت.

مذاکره یک فریب است برای خلع سلاح است اما مقاومت نتیجه اش عقب نشینی دشمن و اقتدار کشور است.
وی گفت : آقای ظریف تنها وزیر امور خارجه ای است که در دوران ۴۰ ساله انقلاب، مستقیم و رو در رو با آمریکایی ها مذاکره کرد. پیاده روی کرد. دیپلماسی لبخند و نتیجه اش تحریم خود او توسط وزارت خزانه داری آمریکا شد.

امام جمعه ساوه گفت : ادامه و ماندن در برجام بی حاصل و یک طرفه، خلاف منافع ملی و باعث گستاخی دشمن و ادامه تحریم ها می شود. ما باید اثبات کنیم فشار اقتصادی روی ایران جواب نمی دهد. برخی بلندگوی ترامپ در مجلس و در روزنامه های زنجیره ای هستند و گفتمان سازش و ادامه برجام یک طرفه و خسارت محض را به قیمتی تئوریزه و تلقین می کنند.

وی در خصوص پیوستن ایران به FATF گفت : پیوستن ایران به FATF یک تله حقوقی برای تنگ تر کردن حلقه محاصره اقتصادی است یعنی همان چیزی که ترامپ می خواهد از راه مذاکره به دست بیاورد یعنی از بین بردن نفوذ منطقه ای و اقتدار موشکی .

آقای رئیس جمهور محترم، دستگاه دیپلماسی، عزیزان مجمع تشخیص مصلحت نظام، خدا را در نظر بگیرید . این مردم شهیدپرور را در نظر بگیرید. با دست خودتان، خودتان را تسلیم نکنید. وزیر خزانه داری آمریکا با صراحت گفت FATF برای کشف راههای دور زدن تحریم و اقدام برای موثرتر شدن تحریم استفاده می کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی