تشریح جزئیات دستگیری قاتلان مادر و دختر ساوجی | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۵۶:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پرویز اسدی از دستگیری قاتلان مادر و دختر ساوجی خبر داد و افزود : در روز دوشنبه ۱۳ خردادماه بود که خبری مبنی بر قتل مادر و دختری در یکی از محلات شهر ساوه به مامورین انتظامی اطلاع رسانی شد .

وی افزود : بلافاصله اکیپی از زبده ترین مامورین جهت بررسی این حادثه دلخراش وارد منزل شدند و با پیکر بی جان مادر و دختر در زیر زمین منزل مسکونی خودشان مواجه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود : بلافاصله اقدامات پلیسی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به پیدا شدن جنازه ها در زیر زمین و عنایت به اینکه این زیرزمین مدت یک سال بود در اختیار یک خانم و آقا بعنوان مستاجر قرار داشت و در زمان کشف جنازه این افراد در محل حضور نداشتند , پلیس به این زن و مرد مظنون شد.

اسدی تصریح کرد : بلافاصله اقدامات پلیسی آغاز و در تحقیقات بعمل آمده محل اختفای متهمین به قتل پس از ۲۵ روز در یکی از پارک های شهر شیراز شناسایی و پس از مراقبت ۴۸ ساعته و در عملیاتی ضربتی با استفاده از نیروهای زبده پلیس شهرستان , این دو فرد دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمین در همان لحظات اولیه افزود : متهمین به قتل پس از هماهنگی های لازم و انتقال به ساوه در همان ساعات نخست نسبت به عمل مجرمانه خود اعتراف نموده و انگیزه خود را در بررسی های اولیه اختلافات جزئی با صاحب خانه عنوان کردند.

سرهنگ پرویز اسدی گفت : متهمین که زن و شوهر هستند اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی دارند ضمن اینکه دارای سوابق کیفری متعددی بوده به گونه ای که مرد مظنون ۴۶ ساله بالغ بر ۲۲ سال در زندان به دلیل ارتکاب جرایمی نظیر قتل عمد، شروع به قتل و حمل و نگهداری مواد مخدر بوده است.

وی با قدردانی از تلاشه ای خستگی ناپذیر پرسنل انتظامی شهرستان افزود : این عملیات با استفاده از زبده ترین کاراگاهان و افسران انتظامی شهرستان و با رهنمودهای سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان به سرانجام رسید و منجر به دستگیری قاتلین شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی