ساوه به دلیل شرایط ویژه نیازمند اصلاح برخی مقررات در طرح تفصیلی است | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۲۶:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , احمد حاج امینی در دیدار با مسئولان قضایی شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از تلاش های ارزنده دستگاه قضا در شهرستان، افزود: قوه قضاییه همواره دغدغه مندانه در راستای اجرای درست قانون در کشور و کمک به رفع معضلات و مشکلات، همت به خرج داده و از ابتدای انقلاب تاکنون فداکاری های بسیاری را به انجام رسانده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به طرح‌های توسعه شهری اشاره کرد و اظهار داشت: طرح جامع، برنامه ای است که به صورت راهنما عمل می کند و خط مشی کلی سیاست های توسعه شهری را تعیین می کند و طرح تفصیلی شهری به منظورترویج ضوابط شهرسازی، کنترل رشد شهرها و هماهنگ سازی بخش های مختلف شهر تهیه می شود.

حاج امینی تصریح کرد: با توجه به اینکه در گذشته برای تامین مسکن قانونی و مورد نیاز نیروی کار شهر صنعتی و مهاجران به ساوه اقدامی اساسی صورت نگرفته است هم اینک در ساوه شاهد افزایش افسار گسیخته قیمت مسکن و اجاره آن هستیم که عدم توجه به این مهم با معضلاتی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در این شرایط مسوولان ما فقط نظاره گر وضعیت بازار مسکن هستند و دلال ها و مالکان هر قیمتی که بخواهند تعیین می کنند و هیچ کس برای مقابله با آنها اقدامی انجام نمی دهد.

حاج امینی با بیان اینکه مردم برای رفع مشکلات حوزه مسکن در ساوه چشم به تدبیر مسئولان دوخته اند، یادآور شد: با توجه به این وضعیت، شاهد هستیم که بسیاری از اقشار ضعیف در ساوه برای ساخت زمین های خود که شاید حاصل زحمات چندین ساله زندگی آنان است با مشکل مواجه هستند و ما معتقدیم که با اصلاح قوانین باید در این زمینه باید چاره اندیشی شود.

وی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همدلی بین شورای شهر و شهردار ساوه قابل تقدیر است، گفت: ما معتقدیم که پویایی شهر در گرو همدلی اعضای شورا و شهردار است و خوشبختانه با وجود این فضای تعاملی در ساوه و همکاری مطلوب مدیریت شهری با سایر دستگاه های اجرایی شهرستان شاهد اقدام های اثرگذاری از ابتدای فعالیت دوره پنجم در شهر هسیتم.

حاج امینی با بیان این مطلب که تمامی مصوبات شورای اسلامی شهر با بررسی نظرات مختلف تمامی اعضای محترم مورد تصویب قرا گرفته و حاصل یک خرد جمعی است، یادآور شد: تمامی تلاش ما این است که تصمیات ما ضمن حفظ منافع مردم موجب آسیب به شهرداری نشود.

وی افزود: متاسفانه بعضی از افراد با ایجاد شایعه و خبرهای کذب در خصوص شورای اسلامی شهر و شهرداری در فضای مجازی شیطنت می کنند لذا از دستگاه قضایی می خواهیم که نظارت لازم را در این زمینه داشته باشد.

شهردار ساوه نیز در این دیدار گفت: نقش دستگاه قضایی ساوه در عبور شهرداری از شرایط بحرانی  قابل تقدیر است.

سید مهدی حسینی با بیان اینکه قوه قضاییه همواره بهترین حامی شهرداری در مسیر خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از هدر رفت بیت المال بوده، بیان کرد: نقش دستگاه قضایی شهرستان طی دو سال اخیر در عبور شهرداری ساوه از وضعیت بحرانی قابل تقدیر بوده است.

وی با بیان اینکه به طور قطع شهرداری بدون حمایت دستگاه قضایی نمی تواند در جهت رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر گام بردارد، افزود: تاکنون در سایه تعامل و حمایت های همیشگی دستگاه قضایی شهرستان اقدامات خوبی برای احیای حقوق عامه و جلوگیری  از بروز بسیاری از تخلفات در سطح شهر انجام شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی