تیم فوتسال شهرداری ساوه در لیگ دسته یک حضور می یابد | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۴۷:۲۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سالمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این رابطه مقرر شده امور مربوط به فعالیت این تیم به نحوی مدیریت و ساماندهی شود که با توجه به شرایط موجود شهرداری، هزینه کمتر با بازدهی بالاتر و دستیابی به نتیجه مطلوب را در لیگ به همراه داشته باشد.

رئیس شورای شهر ساوه نیز در این خصوص گفت : علیرغم شرایط مالی نامناسب، اعضای شورای شهر تمامی تلاش خود را برای حفظ تیم فوتسال شهرداری به عنوان برند این شهرستان بکار گرفتند.

احمد حاج امینی تصریح کرد :

ورزش فوتسال برند ساوه است و تاکنون به دلیل کسب رتبه‌های برتر، تیم‌های این رشته ورزشی، شهر ما را در کشور و جهان با نام فوتسال می شناسند اما با توجه به وضعیت مالی شهرداری و عدم توان مالی در تیم داری، شورا مخالفت انجام این مهم و خواهان واگذاری تیم به بخش خصوصی و یا اداره ورزش و جوانان شده بود.

وی ادامه داد: اما به دلیل اینکه هیچ ارگان حقیقی یا حقوقی برای قبول این تیم در شهر ساوه اعلام آمادگی نکردند و از طرفی هم شورای اسلامی مسرانه خواهان حفظ تیم در شهر ساوه بود لذا با مصوبه جدید مقرر کردند تا تیم فوتسال شهرداری ساوه یک فصل دیگر با هزینه بسیار محدود و مدیریت و نظارت دقیق و اصولی مشروط بر اینکه تمام عوامل تیم اعم از کادر فنی ، بازیکنان و … بومی باشند در شهرداری باقی و در آینده تصمیم گیری نهایی شود.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال شهرداری ساوه با مصوبه جدید شورای اسلامی شهر یک فصل دیگر در لیگ دسته یک حضور می یابد، افزود: از خارج از شهر ساوه کسانی بودند که خواهان واگذاری تیم فوتسال شهرداری به ایشان باشیم، ولی شورا به لحاظ اهمیت به ورزش و جوانان شهر و با احترام به دغدغه ورزش دوستان از این امر امتناع و خواستار حفظ تیم در شهر ساوه شد.

حاج امینی ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب ورزش شهرستان و کم توجهی مسئولان به ورزش ساوه به عنوان دومین شهر استان مرکزی خواستار توجه بیشتر مسئولان شهرستانی و استانی و حتی ملی به ورزش این شهر شد و اظهار امیدواری کرد که با همدلی، هماهنگی و همکاری دستگاه های متولی ورزش، شاهد رشد و شکوفایی ورزش ساوه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در پایان از نظرات، انتقادات و پیشنهادات صاحب نظران و دغدغه مندان ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی