امسال به لحاظ وضعیت مالی راهی دشوار پیش روی شهرداری ساوه است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۲۰:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی در جلسه شورای معاونین شهرداری ساوه با بیان اینکه آرامش کنونی در شرایط مالی موقتی است، بیان داشت: سال ۹۶ و ۹۷ را با تلاش تمامی کارکنان مجموعه بزرگ مدیریت شهری و حمایت شورای اسلامی شهر درجهت ایجاد درآمد به سختی سپری کردیم.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز به دلیل افزایش قابل توجه هزینه های جاری مانند افزایش حقوق پرسنلی و کاهش برخی درآمد ها مانند رکود مسکن در شهر باید این واقعیت را بپذیریم که هنوز از بحران مالی عبور نکردیم.

وی تصریح کرد: تحقق بودجه ۲۱۰ میلیارد تومانی شهرداری ساوه در سال ۹۸ نیازمند ماهانه ۱۷ و نیم میلیارد تومان درآمد است که در صورت تداوم روند کنونی درآمد زایی شهرداری در حال حاضر تا این رقم فاصله زیادی داریم و با کسری مواجه هستیم.

حسینی در ادامه خواستار تلاش و توجه معاونین، مدیران و تمامی کارکنان مجموعه مدیریت شهری در جهت شناسایی و ارائه منابع درآمدی جدید و پایدار شد و گفت: با توجه به وضعیت دشوارمعیشت باید تلاش کنیم که برای پرداخت حقوق کارکنان با تاخیر مواجه نشویم و از سوی دیگر بتوانیم پروژه های عمرانی و خدماتی را در شهر به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه بر توجه بیشتر به منابع مختلف درآمدی شهرداری تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از بحران مالی شهرداری در شهرداری، سهم حوزه شهرسازی در ایجاد درآمد از محل توافقات با مالکین ماهانه ۵ میلیارد تومان، حوزه خدمات شهری بابت بهای خدمات ۲ میلیارد تومان، مناطق یک و دو شهرداری ماهانه ۵ میلیارد تومان، حوزه شهرسازی بابت تجاری های غیرمجاز ۴ میلیارد تومان و سهم واحد های املاک و حقوقی ماهانه ۴ میلیارد تومان پیش بینی می شود و همه حوزه ها باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی