حرکت سازمان تامین اجتماعی رو به رشد است | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۹:۲۶:۱۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی معاون استاندار و فرماندار ساوه در نشستی با رئیس , کارشناسان و جمعی از شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ساوه اقدامات و برنامه های این سازمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت : رضایمندی مردم , کارفرمایان و بیمه شدگن این سازمان نشانه حرکت رو به جلو و رو به رشد سازمان تامین اجتماعی است.

وی بخشودگی جرائم برخی کارفرمایان به تامین اجتماعی را مهم قلمداد کرد و افزود : ارائه خدمات متنوع به بیمه شدگان خصوصا بیماران , توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی کردن نظام سلامت بخشی از مهمترین اقدامات این سازمان است

فرماندار ساوه پرداخت مقرری بیکاری بیمه شدگان تامین اجتماعی در ساوه را حدود ۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : سازمان تامین اجتماعی با حدود ۱۶ میلیون بیمه شده اصلی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان مقرری بیکاری در کشور پرداخت میکند.

علی میرزایی تصریح کرد : به دلیل وجود شهر صنعتی کاوه در این شهر تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در ساوه در حدود ۶۱ هزار نفر است.

وی حجم بدهی ها به این سازمان را بالا دانست و تصریح کرد : سازمان تامین اجتماعی میتواند برای دریافت به ‌موقع بدهی های خود , بسته های تشویقی متعددی را تعریف کند.

فرماندار ساوه در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت کنونی جامعه را به مراتب بهتر و شایسته تر از قبل انقلاب عنوان کرد و افزود : این نظام که با خون شهدا و فداکاری خانواده های ایثارگر به دست آمده است با تکیه بر مردم‌سالاری دینی و بدون دخالت کشورهای شرق و غرب در امور آن هر روز در حال پیشرفت است.

علی میرزایی با اشاره به تلاش دشمن برای جنگ اقتصادی با ایران افزود : پس از آنکه دشمنان نظام در جنگ نظامی و جنگ فرهنگی و جنگ نرم شکست خورده اند اکنون به جنگ اقتصادی روی آورده اند که به حول قوه الهی و با وحدت و همدلی دشمن را در این جنگ نیز شکست خواهیم داد

در ادامه رئیس اداره تامین اجتماعی ساوه و جمعی از حاضران در جلسه به ارائه دغدغه ها و همچنین بیان مشکلات پرداختند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی