توزیع خدمات و اعتبارات بین مدارس عادلانه باشد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۴۲:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , صبح امروز فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بهمراه محمدی مدیر کل نوسازی مدارس استان با حضور در فرمانداری ساوه با ” علی میرزایی ” معاون استاندار و فرماندار ساوه دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار ساوه در این دیدار بر لزوم تجهیز و نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود : قطعا نوسازی و همچنین برطرف کردن مشکلات مدارس موجب این خواهد شد که دانش اموزان با آرامش بیشتری به تحصیل بپردازند که قطعا در روحیه آنان نیز تاثیرات مثبت خواهد داشت.

علی میرزایی با اشاره به نیاز حاشیه نشینان به توجه بیشتر گفت: در راستای رفع دغدغه های حاشیه نشینان میبایست توجه بیشتری به نیازهای این مناطق در بخش فرهنگی و آموزشی خصوصاً ساخت مدارس کرد .

معاون استاندار و فرماندار ساوه افزود : فرمانداری ساوه با تعامل خوب مدیریت آموزش و پرورش استان , مدرسه نجفی واقع در عباس آباد , مدرسه اختر طهمورثی در خیابان شهید آوینی و مدرسه فرزانگان (ساختمان جدید دوره اول ) در سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین خواستاز توزیع عادلانه خدمات و اعتبارات بین مدارس شد و از خیران مدرسه ساز نیز قدردانی کرد

محمدی مدیر کل نوسازی , توسعه و تجهیز مدارس استان نیز گفت : با حمایت خیرین ساوجی تعداد زیادی از پروژه های ساخت , بهسازی و تجهیز مدارس استان در این شهرستان بوده که برخی از این پروژه ها به اتمام رسیده و برخی نیز در دست احداث است.

فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با تجلیل از تعامل خوب مجموعه فرمانداری با این مدیریت گفت : خیرین شهرستان ساوه به حق در ساخت و تجهیز مجموعه های آموزش پیش قدم بوده اند که این موضوع بیانگر فرهنگ بالای مردم ساوه دارد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی