پنجمین مرکز نیکوکاری در ساوه به بهره برداری رسید | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۹:۲۵:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرماندار ساوه در آیین افتتاح این مرکز با گرامیداشت یاد و نام امام راحل (ره) گفت : امام راحل با بینش عمیق خود نهادهایی را پایه گذاری کرده اند که هرچقدر از عمر آن میگذرد میتوان به اندیشه های والای امام پی برد.

علی میرزایی با اشاره به نیاز به واگذاری برخی امور به مردم تصریح کرد : نهادهایی که توسط امام پایه گذاری شد مردمی بودن نظام و انقلاب را نشان میداد درحالیکه انقلاب در سایر کشورها اینگونه نبوده است.

وی با اشاره به مردمی بودن این نهاد مقدس افزود : کمیته امداد زمانی در امور خود موفق خواهد شد که مردم را در راس امور قرار دهد , نیکوکاران را تشویق کند و نیازمندان را تکریم نماید.

فرماندار ساوه مراکز نیکوکاری را ترویج دهند خیر و احسان دانست و گفت : این مراکز میبایست مبلغ و مبشر خیر و احسان در این شهر باشند چراکه پشتیبان کمیته امداد مردم هستند.

میرزایی افزود : رویکرد توانمند سازی , کارآفرینی و اشتغل , آموزش به نیازمندان و همچنین تزریق روحیه نشاط و امید بخش دیگری از وظایف این مراکز خواهند بود.

عباس محمدی رئیس کمیته امداد ساوه نیز در حاشیه افتتاح پنجمین مرکز نیکوکاری در حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت : پیش بینی شده است تا پایان ساجاری با افتتاح ۱۶ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان , تعداد این مراکز را به ۲۰ عدد برسانیم.

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت حوزه علمیه خواهران ساوه شاهد افتتاح یک مرکز نیکوکاری در این مجموعه دینی هستیم و رویکرد عمده آن تمرکز بر مشکلات بانوان و کمک گیری از خیرین برای برطرف کردن نیازهای آنهاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی