مدیران دستگاه‌ها به مصوبات جلسات متعهد باشند | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۲:۵۶:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه در جلسه بازآفرینی پایدار شهری با بیان اینکه سفر کارکنان راه و شهرسازی به شهرستان های مختلف استان اقدام مطلوبی در جهت تکریم ارباب رجوع است، گفت: شورای اسلامی شهر ساوه با فضای همدلی، همراهی و وحدت خود دوران طلایی را سپری می کند لذا باید با استفاده از این فرصت اقدامات ماندگاری را در شهر رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به مصوبات جلسات متعهد و مقید باشیم، تصریح کرد: عدم پایبندی و تعهد به اجرای این مصوبات کام مردم را تلخ و چهره خدمت را جریحه دار می کند، همچنان که برخی مصوبات در گذشته اجرایی نشده است لذا باید با جدیت خروجی این جلسه را پیگیری و اجرایی کنیم.

میرزایی از حجم بالای سکونت گاههای غیر رسمی در ساوه به عنوان یک معضل در شهر یاد کرد و افزود: هم اینک حجم ترافیک در شهر ساوه بسیار بالاست باید اراده کنیم که تا سال آینده با به ثمر رساندن کنارگذر و کمربندی دیگر ماشین سنگین وارد شهر نشود.

در جلسه بازآفرینی شهری ساوه مشکلات سکونت گاههای غیر رسمی، واگذاری شهرک صنوف مزاحم، تکمیل کمربندی و کنار گذر شهر، صدور سند مالکیت برای برخی زمین های شهرداری و … مورد بررسی قرارگرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی