وجود ۲۸ سکونتگاه غیررسمی در ساوه / افتتاح کمربندی شمالی در هفته دولت | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۲۱:۲۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار ساوه صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ساوه , این قشر را بازوی توانمند مجموعه شورا و شهرداری دانست و گفت : اگر رسانه ها پیام شورا و شهرداری را به مردم نمیرساندند قطعا این سطح از همکاری بین مردم و مسئولین امکان پذیر نبود .

وی افزود : بخش زیادی از دلایل عبور شهرداری از بحران مالی حمایت رسانه‌ها بوده است و شهرداری ساوه توانست با حمایت رسانه ها نگرانی مردم را برطرف کند.

شهردار ساوه در ادامه این نشست با اشاره به اجرای طرح مسکن ارزان قیمت در ساوه گفت : مدیریت مسکن در ساوه سالهاست که رها شده و لازم است تا با ورود تمامی دستگاهها و مسئولان ذیربط این نیاز اساسی مردم به درستی مدیریت شود.

سیدمهدی حسینی تصریح کرد : نیاز مسکن در ساوه بالاست لذا باید در جهت رفع کمبود آن تلاش کرد پس ما باید بعنوان مدیران شهری به مردم اطمینان بدهیم که این کمبود را برطرف خواهیم کرد .

وی با اشاره به وجود ۲۸ سکونتگاه غیررسمی در این شهر افزود : اگر بحث مسکن در ساوه با توجه به جمعیت روبه رشد برطرف نشود , این شهر تبدیل به کانون سکونتگاه‌های غیررسمی خواهد شد لذا ساخت خانه‌های ارزان‌قیمت این چالش را کاهش می‌دهد

حسینی تصریح کرد : بنابراین با توجه به افزایش مشکلات حوزه مسکن در ساوه وقت آن رسیده تا نگاه جدی به مدیریت مسکن در این شهر اعمال شود لذا امروز باید با ارائه راهکارهای مناسب و قانونمند در بخش مسکن به مردم این امید داده شود که همه درها بر روی آن ها بسته نیست و مسیری ضابطه‌مند و قانونمند دراین مسیر پیش بینی شود.

شهردار ساوه با اشاره به اینکه طرح مسکن ارزان قیمت با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر مطرح شده و فعلا در حال انجام کارهای مقدماتی و شناسایی افراد فاقد مسکن است، افزود : این طرح در حال حاضر در مرحله نیازسنجی میباشد و فعلا برنامه ای برای تولید و واگذاری مسکن نیست

شهردار ساوه خاطرنشان کرد: در اجرای طرح جامع، کمربندی‌ها باید اجرا شود، ساوه تنها شهری است که کمربندی ندارد، درحالی که اراک روزانه ۸۶ هزار تردد دارد اما ساوه روزانه ۱۴۴ هزار تردد، در همین راستا بحث احداث کمربندی‌ها در ساوه مورد توجه شورا و شهرداری قرار دارد، فاز نخست کمربندی شمال از بلوار آزادی تا شهرک علوی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی