اعلام سرقت دروغین برای رهاییی از اقدام مجرمانه/سارق با هوشیاریی پلیس ساوه دستگیر شد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۰۶:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “پرویز اسدی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در چند روز قبل گزارشی از سرقت طلاجات خانمی در یکی از محله های شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و با اعزام تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان، مشخصات سارق که پلاک وسیله نقلیه خود را در حین سرقت مخدوش کرده بود، به دست آمد.

وی افزود: در مراحل رسیدگی به پرونده، سارق که متوجه شده بود که ماموران پلیس خودروی او را شناسایی کرده و حکم توقیف آن را از مرجع قضائی اخذ کرده اند، گزارشی دورغین از سرقت پلاک های وسیله نقلیه خود را به پلیس اعلام کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با شناسایی این فرد و با بررسی دقیق صورت گرفته از سوی ماموران انتظامی مشخص شد که این فرد به منظور منحرف کردن تحیقات ماموران انتظامی این گزارش را اعلام کرده است.

سرهنگ اسدی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر و در مراحل بازجویی های پلیسی با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود اعتراف کرد و طلاهای سرقت شده نیز به مالباخته بازگردانده شد.

سرهنگ اسدی با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر خانواده ها به توصیه های پلیسی گفت: شهروندان در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی