دستگاه دیپلماسی استکبار دچار سردرگمی شده است / اعتبارات ساوه ۲۷ درصد رشد کرد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۴۴:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی در نشست شورای اداری شهرستان ساوه با اشاره به اینکه دستگاه دیپلماسی استکبار به سرکردگی آمریکا دچار آشفتگی و بی ثباتی در حوزه تصمیم‌گیری شده است گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری این روند در سیاست آمریکا مشاهده می‌شود .

وی تصریح کرد : آنچه ترامپ را دچار آشفتگی در تحلیل های خود کرده است اقتدار نظام اسلامی , آرمان های مردم و رهبری انقلاب است که دشمن از این اقتدار وامانده و از درک آن عاجز است

معاون استاندار و فرماندار ساوه رمز پیروزی را مقاومت و استقامت عنوان کرد و افزود : مقاومت در داخل با وحدت و همبستگی شکل میگیرد لذا در سال جاری که مصادف است با برگزاری انتخابات باید وحدتمند حرکت کنیم و با همبستگی بیشتر بهانه ای دست دشمنان داخلی و خارجی ندهیم.

علی میرزایی در ادامه با تجلیل از تلاش مدیران دستگاه ها در ارائه خدمت به مردم اضافه کرد : برپایی میز خدمت در نماز جمعه و نیز مشارکت مردم در برپایی سالروز اقامه نماز جمعه از اقدامات شایسته در هفته گذشته بود .

فرماندار ساوه از افزایش ۲۴ درصدی اعتبارات در استان مرکزی خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه شهرستان ساوه رشد ۲۷ درصدی جذب اعتبارات را نسبت به سال گذشته داشته که از سایر شهرستان ها نیز بیشتر بوده است.

وی از عدم جذب اعتبارات توسط برخی دستگاه ها گلایه کرد و افزود : برخی دستگاه‌های شهرستان نسبت به سنوات گذشته در جذب اعتبارات کم کاری کرده اند چراکه با افزایش اعتباران شهرستان دستگاه ها نیز باید در جذب اعتبارات تلاش بیشتری داشته باشند که شاهد هستیم برخی دستگاه ها در این امر ناموفق بوده اند.

میرزایی تصریح کرد : یکی از مصوبات مهم جلسه شورای اداری امروز این است که اعطای اعتبارات به دستگاه هایی صورت میگیرد که برنامه ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشند و در جذب اعتباران سازمانی خود تلاش کنند.

وی همچنین خواستار اولویت بندی در اجرای پروزه های روستایی با توجه به خواسته اهالی ساکن در روستا شد و افزود : مسئولین باید با بازدیدهای میدانی و سرکشی‌های مستمر از وضعیت روستاها در جریان خواسته های اهالی قرار گیرند

در پایان این نشست فرماندار ساوه بر حضور پررنگ مدیران شهرستان در نماز جمعه بعنوان قلب فرهنگی شهر تاکید کرد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی