سرانه ورزشی ساوه زیبنده این شهر نیست | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۵۷:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

محمدرضا منصوری در گفتگو با پایگاه خبری ساوه نار گفت : پیرو سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به ساوه و برگزاری جلسات و پیگیری های شخص وزیر , قول های مساعدی برای ارتقا سرانه ورزش در این شهر داده شده است .

وی با اشاره به اینکه ورزش ساوه در ۴۰ سال گذشته محروم بوده است تصریح کرد : متاسفانه با توجه به اینکه ساوه از لحاظ وسعت و اهمیت جایگاه بالایی در استان دارد اما سرانه ورزشی آن در رتبه دوازدهم قرار دارد که اصلا زیبنده این شهر نیست و امیدواریم با عملی شدن قول های معاونت محترم وزیر , این سرانه افزایش یابد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص آماده سازی ورزشگاه شهید چمران نیز افزود : در حال حاضر پیمانکار در بخش های مختلف مشغول به کار است ضمن اینکه بازسازی چمن مجموعه ورزشی نیز توسط پیمانکار ورزشگاه آزادی صورت گرفته و امیدواریم تا قبل از شروع لیگ یک , این ورزشگاه آماده میزبانی از بازی های تیم خوشه طلایی باشد.

منصوری تصریح کرد : قرارداد ساخت چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر نیز منعقد و در مرحله اجرا قرار دارد که با قول معاون وزیر امکان ساخت سکو برای حضور تماشاگر در ای ورزشگاه نیز فراهم خواهد شد.

وی از سفر قریب الوقوع وزیر ورزش به این شهر خبر داد و گفت : در اوایل شهریور ماه و با حضور ورزش ورزش در ساوه چمن ورزشگاه فجر و چمران به بهره برداری خواهد رسید و کلنگ ساخت یک مجموعه ورزشی با امکانات و تجهیزات کامل نیز به زمین زده خواهد شد.

نمایند ه مردم ساوه و زرندیه در مجلس در ادامه از ساخت ۲ چمن مصنوعی در روستاهای باغ شیخ و ورده خبر داد و گفت : مجوز ساخت ۵ چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر ساوه جهت بهره مندی جوانان و نوجوانان این شهر از امکانات ورزشی نیز از معاون وزیر اخذ شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی