افتتاح چهار پروژه شهرداری ساوه همزمان با هفته دولت | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۲:۱۰:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شهرداری که به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های شهرداری برگزار شد با بیان اینکه هفته دولت نماد وحدت و همدلی مردم و مسئولان است، افزود: خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره تکریم این مردم قدرشناس را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ادامه داد: نیروهای خدوم شهرداری نیز باید در کنار دیگر مسئولان در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت با تلاش جهادی خود افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه شهر را طراحی و به منصه ظهور برسانند.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی نیروهای سازمان عمران شهرداری در اجرای پروژه کمربندی شمال شهر، تصریح کرد: این پروژه بزرگ نتیجه یک کار جهادی مجموعه مدیریت شهری است و بازخورد آن توزیع ترافیک میدان آزادی و دسترسی چندین منطقه شمالی شهر خواهد بود.


وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی مدیریت جهادی علاوه بر تلاش شبانه روزی، ایجاد خلاقیت و تحول فکری است، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی دشوار هم اینک باید در اجرای پروژه ها بطور همزمان سه شاخص کاهش زمان، هزینه و ارتقای کیفی مورد توجه قرار گیرد و با در نظر گرفتن این شاخص ها پروژه ها را به طور متوازن پیش ببریم.

شهردار ساوه با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات شهری و مشارکت مردمی در انجام کارها یکی از مهمترین اصول مدیریت را تشکیل می دهند، افزود: ما امروز در مجموعه شهرداری به مدد نیروهای جوان و خلاق نسبت به سمت شناسایی نقاط ضعف و قوت همت گمارده و بر انجام صحیح کارها متمرکز شده ایم.

وی خاطرنشان ساخت: افتتاح پروژه کمربندی شمال در شرایط اقتصادی کنونی شهرداری و در اوج تحریم ها موجب دلگرمی شهروندان خواهد شد و از سوی دیگر افتتاح پروژه هایی از این دست در کشور موجب یاس دشمن از تحریم ها خواهد بود.


در ادامه این جلسه آخرین وضعیت چهار پروژه شامل فاز نخست کمربندی شمال، ساختمان شماره ۴ آتش نشانی، شهرک بازیافت و بوستان آشتیانی برای افتتاح در هفته دولت مورد بررسی قرار گرفت.

هرسال در سالنامه خورشیدی کشور، هفته اول شهریور به مناسبت شهادت دولتمردان بزرگ جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی