برگزاری جشن پیوند آسمانی ها در ساوه | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۲۴:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه از مراسم جشن پیوند آسمانی ها خبرداد و بیان داشت: این برنامه با مشارکت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد ابوذر درمحل سالن سلمان ساوجی برگزار گردید.

حسین محمودی فر افزود: این مراسم به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برای دوازدهمین سال متوالی به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان،کاهش آسیب های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی با حضور کارشناس خانواده و سخنران کشوری حجت الاسلام و المسلمین دهنوی و ۴۰ زوج از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دهنوی جایگاه ازدواج و حقوق خانم ها و آقایان را در دین مبین اسلام در مقایسه با دنیای غرب تبیین نموده و بیان داشت: دین اسلام دین ارزشمند و کاملی است که حقوقی که برای زنان و مردان در آن دیده شده است ریشه در منبع وحی دارد و این حقوق را پروردگار و خالق انسان برای آنها وضع کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین دهنوی با اشاره به سیره زندگی ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) حقوق معنوی زن و مرد را در زندگی مشترک زناشویی جزء جدایی ناپذیر از زندگی زوجین دانسته و آن را رمز موفقیت و تحکیم بنیان خانواده ها عنوان کرد.

اجرای نمایش طنز،مولودی خوانی،مرشد خوانی،شعرخوانی،قرعه کشی و … از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بودند.درپایان با تقدیم هدیه و لوح تبریک از ۴۰زوج مدعو تقدیرگردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی