تمامی شرکت های پیمانکار موظف به پرداخت حقوق کارگران تا پایان تیرماه هستند | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۳۴:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی در نشست با پیمانکاران سازمان های پسماند و فضای سبز شهرداری ساوه با ابراز گلایه از تاخیر پرداخت حقوق کارگران، پاکبانان و نیروهای فضای سبز توسط برخی شرکت های پیمانکار گفت: در شرایط سخت معیشتی تاخیر در پرداخت حقوق این نیروهای پرتلاش موجب بروز مشکلات متعددی برای آنان و خانواده هایشان شده و این دغدغه باید سریعا برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیمانکاران مکلف شده اند تا توانایی تامین حداقل سه ماه پرداخت حقوق و دستمزد کارگران تحت پوشش را داشته باشند همه شرکت های پیمانکار باید نسبت به مطالبه صورت وضعیت خود اقدام کنند چون در صورت عدم پرداخت حقوق کارگران تا پایان تیرماه از حسن انجام کار محروم خواهند شد.

شهردار ساوه با بیان اینکه نباید کارگران زحمتکش به دلیل بی تدبیری ما دچار آسیب شوند، تصریح کرد: علیرغم مشکلات مالی شهرداری باید تمهیداتی بین شهرداری و پیمانکار اندیشیده شود تا حقوق کارگران از سوی پیمانکاران به‌موقع پرداخت گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به پیمانکاران گفت: شما تعهدی مهم را با شهرداری بسته اید و آن اینکه همیشه شهر را تمیز و پاکیزه نگهداری کنید زیرا عملکرد شما در پاکیزه نگه داشتن شهر دیگر زحمات شهرداری را در حوزه های مختلف تحت الشعاع قرار می دهد.

حسینی اظهار داشت: هم اینک وضعیت نظافت و فضای سبز در برخی از نقاط شهر نامناسب بوده بطوری که شایسته شهر ساوه نیست لذا بهبود این وضعیت نیازمند تلاش و نظارت بیشتری است.

وی افزود: توقع ما از شرکت های پیمانکاران سازمان های پسماند و فضای سبز نگهداری شهری تمیز و زیبا و پرداخت حقوق به موقع کارگران است.

در ادامه این جلسه شرکت های پیمانکار نیز به بیان برخی مشکلات خود از جمله موانع پرداخت صورت وضعیت ها، کمبود نیرو، افزایش لوازم یدکی خودروها، افزایش بیش از حد دما در تابستان امسال و … پرداختند.
در پایان مقرر گردید که ماهانه یک بازدید توسط مهندس حسینی به همراه پیمانکاران فضای سبز و پسماند به منظور بررسی وضعیت عملکرد آنان و مشکلات موجود از سطح شهر انجام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی