خدمت رسانی بسیج به مردم باعث افزایش امید در جامعه میشود | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۳:۳۰:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ دوم پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت طرح جهاد همبستگی ملی و محرومیت زدایی در روستاهای ساوه گفت: جامعه اسلامی با گفتمان جهادی بسیج شاهد خدمت رسانی به مردم و افزایش امید مردم به نظام می شود.

وی افزود:این اقدام جهادی، نقشه دشمنان در پمپاژ کردن ناامیدی به مردم را با مانع مواجه می کند.

سرهنگ دستجانی بیان کرد:در ۱۰ منزل روستایی در ساوه ، مرحله پی کنی انجام شده و در حال اسکلت زنی و سقف است.

وی ادامه داد: بسیجیان با تفکر انقلابی و جهادی، شبانه روز در حال کار هستند و طوری اسکلت ها طراح شده است که ظرف چند ساعت اسکلت، با پیج و مهره تکمیل می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: در روستای هدف باغچه غاز شاهد احداث ۵ واحد مسکونی برای نیازمندان هستیم و این روستا تبدیل به یک کارگاه سازندگی با حضور جهادگران بسیجی از اقشار مختلف شده است.

وی افزود: دو واحد در روستای شاهسون کندی و یک واحد هم در روستاهای طراز ناهید ،رضا آباد و انجیلاوند فونداسیون آماده شده و در مرحله اسکلت است که ان شاءالله در مدت یک ماه انشعابات آب و برق هم تکمیل می شود.

سرهنگ دستجانی گفت: چهار واحد نیز در روستاهای مرق و مرقکان در مرحله پی کنی است که برنامه داریم با مشارکت کمیته امداد تعداد واحدهای مسکونی بیشتری را پس از تکمیل پرونده احداث کنیم.

وی ادامه داد: ۱۵ نفر از اساتید فن در زمینه اسکلت و جوشکاری از شرکت های مختلف استان مرکزی و ساوه در حال خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه ساوه بیان کرد: هر کدام از پروژه ها با نام یک شهید شهرستان در راستای کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس، متبرک شده است تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت الگوهای خوبی را به مردم درمقابله با الگوسازی دشمن نشان دهیم.

در این فعالیت جهادی جمعی از کارگران بسیجی شرکت آذرآب اراک و نورد پروفیل ساوه با استفاده از وقت شخصی با کمک و کار مخلصانه به هم وطن آسیب دیده در بارندگی ابتدای سال۹۸ در بخش های نوبران و مرکزی ساوه امید و نشاط را به مردم محروم این مناطق هدیه نمودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی