۳ کشته در دو حادثه رانندگی در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۵:۱۱:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “ایرج کهریزی” رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حوادث گفت: در نخستین سانحه که در حدود ساعت ۹:۴۹ همین روز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۸ لاین غربی محور ساوه – تهران به وقوع پیوست، راننده و یک سرنشین خودروی پژو در دم فوت شدند و یک سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی یاد آور شد: کارشناس تصادفات پلیس راه “عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودروی پژو ۴۰۵ ” را علت حادثه مذکور بیان داشته است.

سرهنگ کهریزی بیان داشت: سومین حادثه رانندگی نیز در حدود ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام در کیلومتر ۴۵ لاین شمالی، محور ساوه – همدان به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان باخت و راننده و دیگر سرنشین خودرو نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی اظهار کرد: در بررسی کارشناس تصادفات پلیس راه، علت این تصادف “عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو اعلام شد.

وی در پایان از تمامی رانندگان خواست که با توجه به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی و حجم سنگین بار ترافیکی محورهای مواصلاتی در این ایام، با صبر و آرامش بیشتری در جاده ها به رانندگی پرداخته و همواره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را نیز سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی