برگزاری نمایشگاه عکس لایه های پنهان جنگ در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۰:۵۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین محمودی فر با اعلام این خبر افزود : این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل فرهنگسرای ارشاد برگزار گردید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ابراز داشت در این نمایشگاه ۳۰ قطعه عکس که در بر دارنده ی اسنادی از ائتلاف غرب علیه انقلاب اسلامی و همچنین سیمای رژیم بعثی و حامیانش را درخلال هشت سال نبرد نابرابر نشان می دهد به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد عوامل معنوی ویژگیهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ضمن پیروزی ملت مسلمان ایران بر کفر جهانی گنجینه ای از ذخایر معنوی را بر امت اسلامی به وجود آورد. این ویژگی ها همچنان به عنوان یک ذخیره مورد نیاز ملت ایران در گذر از عقبه های سخت پیش رودر مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهد بود .

رئیس اداره ارشاد اضافه کرد : استفاده از گنجینه دفاع مقدس یک تکلیف و ضرورت برای همگان به حساب می آمد اما متولیان دفاع مقدس ، اصحاب رسانه و متولیان امور فرهنگی تکلیف مضاعفی دارند.

محمودی فر افزود : علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ از نمایشگاه مذکور بازدید نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی