سرمربی سن ایچ : تصمیمات داور باعث عصبانیت بازیکنان شد / باید بیاموزیم که اخلاق را نبازیم | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۲۵:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از fut5al , سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در پی درگیری‌های پایانی دیدار امروز این تیم با شهروند ساری گفت: ورزش عرصه رشد است و باید بیاموزیم که اخلاق را نبازیم.

«جواد اصغری مقدم» شامگاه پنجشنبه در پایان نخستین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر در سالن فجر ساوه افزود: با خاطیان برخورد می‌شود چرا که تنش در هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست  و انتقاد از کیفیت داور دوم و سوت هایش نیز در این رقابت وجود دارد.

وی معتقد است: این داور در همان دقیقه نخست بازی از کارت زرد استفاده کرد که به‌طور معمول حتی برای خطاهای شدید چنین تصمیمی گرفته نمی‌شود و این مسئله نشان از تمرکز نداشتن او بر جریان مسابقه بود.

سرمربی سن‌ایچ افزود: تصمیم‌های داور این مسابقه که منجر به اخراج بازیکن سن‌ایچ و عصبیت بازیکنان شد، در اتقاقات پایان مسابقه تاثیرگذار بود و از  وقوع این رفتارها متاسف هستیم.

وی در مورد نمایش شاگردانش، گفت: بازی خوبی نبود و موقعیت‌های فراوانی را در نیمه اول از دست رفت اما بازیکنان هم به‌نوعی خود را از پیش برنده تلقی کردند و در حالیکه بین دو نیمه هشدار و تذکر بابت جدی گرفتن حریف داده شداما موقعیت‌های نیمه دوم یکی پس از دیگری از کف رفت.

اصغری مقدم گفت: در نیمه دوم وقتی توپ‌های سن‌ایچ به گل تبدیل نشد از سوی حریف غافلگیری رخ داد و چهار گل دریافت شد.

وی برد را به تیم شهروند تبریک گفت و افزود: باید از این مسابقه درس گرفت و با تمرین و کار بیشتر در مسابقات آینده نتایج مطلوبی کسب کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی