زایمان مادر پر خطر در ساوه / حال مادر و نوزاد مصاعد است | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۰:۴۷:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

دکتر فاطمه قاضی متخصص زنان و زایمان در گفتگو با پایگاه خبری ساوه نار در این خصوص گفت: مادر ۱۹ساله با بارداری ۴۰هفته همراه با بیماری هر سه دریچه قلبی مادرزادی به بیمارستان شهدای ۱۷ شهریور ساوه مراجعه نمود پس از معاینات دقیق با توجه به شرایط ویژه جهت بررسی بیشتر به بیمارستان شریعتی تهران ارجاع داده شد.

متخصص زنان و زایمان بیمارستان شهدای ۱۷ شهریور افزود: با توجه به شرایط بیمار و با توصیه متخصص قلب می بایست عمل سزارین در مراکز تخصصی و مجهز ( بیمارستان سطح ۳) و با مراقبت های ویژه حین و بعد از عمل انجام می گرفت تا در صورت بروز مشکل بتوان خدمات کافی و لازم را به بیمار ارائه کرد.

دکتر قاضی بیان کرد: علیرغم توصیه پزشکان به لزوم سزارین، بیمار زایمان را تا شروع درد به تعویق انداخت و زمانی به ما مراجعه نمود که دردهای زایمانی شروع شده بود. با توجه به شروع پروسه فعال زایمانی فرصت اعزام بیمار وجود نداشت و نمی توانستیم فرصت را از دست بدهیم لذا با تشکیل تیم مشورتی شامل متخصص زنان، قلب، بیهوشی و اطفال بلا فاصله بیمار به اتاق عمل انتقال و عمل سزارین وی در بیمارستان ۱۷ شهریور انجام گرفت .

وی از حضور داوطلبانه و افتخاری دکتر طباطبایی رئیس بیمارستان شهید چمران به عنوان متخصص بیهوشی تقدیر نمود و ادامه داد: خوشبختانه عمل سزارین در کوتاهترین زمان و بدون عارضه انجام و بعد از عمل مادر به آی.سی.یو و سپس به بخش منتقل شد و در حال حاضر حال مادر و نوزاد خوب است و دستورات لازم برای پیگیری بیماری قلبی به مادر داده شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی