آمریکا سر دسته استکبار جهان است / مذاکره و حتی دم از مذاکره با آمریکا حماقت است | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۳:۳۰:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در مراسم سخنرانی روز ۱۳ آبان در مصلی امام علی (ع) این شهر گفت : آمریکا به این دلیل سردسته استکبار جهان است که توقع دارد همه کشورها آنطوری که آنها تمایل دارند رفتار کنند تا بتوانند برای انها قلدری کنند و خط و نشان بکشند.

وی با اشاره به اینکه مستقل بودن ایران یک افتخار برای ما تلقی میشود افزود : حماقت آنها در حدی است که کشورهای مستقل و کسانی که زیر سلطه آنها نمیروند را یاغی خطاب میکنند و توقع دارند همه از آنها پیروی و اطاعت داشته باشند.

حسینی به وجود ۳ نوع جریان و گروه در برابر استکبار اشاره کرد و گفت : گروه اول کسانی هستند که مانند عربستان برای استکبار مزدوری و نوکری میکنند و مانند گاو شیرده هستند . گروه دوم گروه ها و دولت هایی هستند که مزدور نیستند اما با استکبار سازش میکنند و در برابر رفتار آنها سکوت میکنند.

وی تصریح کرد : اما گروه سوم جریان مقاومت و مقابله با استکبار جهانی است زیرا فطرت هیچ انسان آزاده ای ذلت پذیری را نمیپذیرد و آن را محکوم میکند لذا همنطوریکه همه ادیان الهی و انبیاء چه مسلمان و چه غیرمسلمان ما را به استکبار ستیزی دعوت میکنند باید در برابر این جریان مقاومت و پایداری نمود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد : با توجه به دستورات دینی و فطری انسانی و همچنین تجربه چهل ساله در انقلاب اسلامی سوال اینجاست چرا برخی از افراد درس نمیگیرد و بازهم از مذاکره و برقراری ارتباط با آمریکا دم میزنند.

سید ابراهیم حسینی آغاز مبارزه با آمریکا را به قبل از سال ۱۳۳۲ دانست و افزود : در تاریخ میبینیم که افرادی که به آمریکا اعتماد کرده بودند مانند مصدق بعدها توسط همان آمریکایی ها سرنگون شدند و ریشه افراد را زدند لذا اعتماد و حتی مذاکره با چنین افرادی به هیج وجه نباید صورت پذیرد.

وی خواستار استفاده از اسناد لانه جاسوسی در مدارس و دانشگاه ها شد و گفت : چرا اسناد لانه جاسوسی آمریکا که بیش از هفتاد جلد است در مدارس و دانشگاه ها استفاده نمیشود تا جوانان و نوجوانان ما بدانند و بفهمند که آمریکا با ما و مردم ما چه کرده است.

سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان ساوه آمریکا را محور شرارت دنیا قلمداد کرد و افزود : با مشاهده این همه پیمان شکنی و نقض های یک طرفه مذاکره کردن و حتی دم زدن از مذاکره حماقت است و از یک سوراخ نباید دو بار نیش خورد.

وی در پایان سخنان خود امنیت کشورمان را در بالاترین حد خود عنوان کرد و گفت : دشمن قصد دارد با اجبار به عضویت ایران در FATF نهادهای امنیتی را تعطیل کند و به اهداف شوم خود برسد که این یک خواب و رویا برای آنها خواهد بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی