نحوه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در ساوه اعلام شد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۴۳:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , آرمیده در این خصوص گفت : خطوط اتوبوسرانی روستایی و شهر صنعتی کاوه با توجه به مجوزی که از سوی رئیس قرارگاه کرونا صادر شده است از فردا اول اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود : سایر خطوط درون شهری هم به محض باز شدن هسته مرکزی شهر و برداشتن موانع فعالیت خود را آغاز خواهند نمود. بنابراین فعالیت خطوط درون شهری بستگی به این دارد که مسئولین مربوطه تشخیص دهند که شرایط بازگشایی هسته مرکزی شهر خطر آفرین نیست که به تصور بنده با توجه به شرایط و آمار بسیار نزدیک است.

آرمیده تصریح کرد : در خصوص تاکسی ها هم بر اساس پروتکل بهداشتی ابلاغی که بنر آن هم در ایستگاه جهت رویت همشهریان نصب گردیده هر تاکسی مجاز به سوار کردن حداکثر سه مسافر می باشد و قطعاً شهروندان فهیم ساوجی هم برای تامین بخشی از کسری هزینه یک مسافر که راننده متضرر می گردد با پرداخت کرایه ۱۵۰۰ تومان به جای ۱۲۰۰ تومان جبران خواهند نمود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری افزود : در صورتی که هر تاکسی تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از سه نفر مسافر سوار کرد ،همشهریان می توانند با یادداشت کد تاکسی که بر روی شیشه عقب آن نوشته شده است و تسلیم آن به واحد بازرسی ما را در نظارت هر چه بهتر و بیشتر یاری نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی