قطع راه روستایی دو روستا در ساوه/آذوقه مورد نیاز اهالی تامین می شود | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۱۱:۱۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

کیوان گودرزی راد در گفتگو با ساوه نار اظهار کرد: عصر امروز گزارشاتی مبنی بر ریزش جاده روستایی مرق و مرقکان مخابره شد که بلافاصله تیم های کارشناسی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور در این منطقه مشخص شد که بر اثر بارندگی های اخیر و شکاف های ایجاد شده راه ارتباطی روستاهای مرق و مرقکان از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوه دچار ریزش شده و عملا راه دسترسی به این دو روستا قطع شده است.

بخشدار مرکزی تصریح کرد: با حضور دستگاه های مختلف جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار و مقرر شد فردا صبح مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری، هلال احمر و مدیریت بحران همراه با تیم های کارشناسی در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای ایجاد مسیر دسترسی جدید صورت پذیرد. 

وی با اشاره به اینکه این مسیر تنها راه تردد به این دو روستا است، افزود: مقرر شد با هماهنگی های صورت گرفته تعداد ۴ قایق برای استفاده اضطراری از طریق دریاچه سد تا این دو روستا مورد استفاده قرار بگیرد و یک تیم پزشکی نیز در این منطقه مستقر شود.

گودرزی افزود: همچنین قرار است افراد سالمند و بیماران خاص این منطقه را برای مراقبت بیشتر به ساوه انتقال دهیم.

وی با اشاره به قطعی گاز در این منطقه نیز افزود: با هماهنگی فرماندار قرار است مطالعات دقیقی برای ایجاد مسیر دسترسی و انتقال یک خط گاز موقت به این دو روستا نیز صورت پذیرد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان همچنین از هماهنگی های لازم برای تهیه اقلام خوراکی و آذوقه اهالی این دو روستا گفت و افزود: هلال احمر شهرستان ساوه وظیفه تهیه و انتقال آذوقه مورد نیاز برای اهالی را بر عهده خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی