۱۳۸ کشته و مجروح در حوادث سال گذشته ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۷:۴۱:۵۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محمدرضا برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته ۷۷۴ مورد حریق و ۶۰۳ حادثه در این شهرستان رخ داده است که بر اثر وقوع این حوادث ۳۵ نفر کشته و ۱۰۳ نفر مجروح شدند.

وی مجموع مدت زمان انجام عملیات اطفای حریق ۳۵۶ ساعت و ۱۷ دقیقه و مجموع زمان انجام عملیات حوادث را ۲۵۱ ساعت و ۱۳ دقیقه عنوان کرد که در عملیات اطفای حریق، ۲۵۴۷ مامور و در عملیات حوادث ۱۳۴۸ مامور به محل اعزام شده‌اند.

برزگر با اشاره به اینکه در حوادث آتش‌سوزی، حریق ضایعات با ۲۲۳ مورد و اداری با یک مورد به ترتیب بیشترین و کمترین حوادث آتش‌سوزی را به خود اختصاص می‌دهند، افزود: در سال گذشته ۱۰۴ مورد آتش‌سوزی در واحدهای مسکونی، ۲۸ مورد تجاری، ۲۱ مورد کارخانه و کارگاه، ۱۳۱ مورد فضای سبز، هفت مورد مزرعه و خرمن، ۸۷ مورد وسیله تقلیه و ۲۳ مورد در سایر بخش‌ها رخ داده است.

وی بیان کرد: در حوادث نیز تصادفات با ۱۹ مورد، گیرکردن اعضای بدن و محبوس شدن ۹۵ مورد، ریزش آوار هفت مورد، سقوط از ارتفاع پنج مورد، سقوط در چاه هشت مورد، انفجار سه مورد، گیرکردن در آسانسور ۱۲۹ مورد بوده است.

برزگر علت اصلی بروز اکثر حوادث و آتش سوزی‌ها را سهل‌انگاری و رعایت نکردن مسائل ایمنی اعلام کرد و از شهروندان خواست تا توصیه‌های ایمنی را در این خصوص رعایت کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به جمعیت و موقعیت شهرستان ساوه، تجهیزات و امکانات آتش نشانی شامل نیروی انسانی، ست نجات، نردبان برای مهار آتش در ساختمان های بلندمرتبه و خودرو پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی