شهرستان ساوه میزبان ۲ شهید گمنام خواهد شد . | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۴۸:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین این دو شهید گمنام در ساوه گفت : طبق هماهنگی های صورت گرفته این مراسم با شکوه در سراسر کشور یا در ایام فاطمیه دوم و یا در سالروز شهادت امام صادق (ع) برگزار خواهد شد .

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی افزود : تلاش میکنیم با فراهم کردن زیرساخت های لازم و هماهنگی بین بخش های مختلف , یک شهید گمنام در آوه و یک شهید دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه تشییع و به خاک سپرده شوند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی برای تشییع سایر شهدای گمنام در شهرهای اراک , ساوه و نیم ور در دستور این بنیاد است تصریح کرد : اولویت نخست تشییع در شهرستان ساوه است و بهمین دلیل جلسه هماهنگی امروز برگزار شد و برای سایر شهرها نیز بزودی اعلام خواهد شد .

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد : پیکر شهدایی که طی ماه های اخیر توسط کمیته مفقودین تفحص شده اند برای تشییع به شهرهای مختلف کشور خواهند رفت که تصمیم بر برگزاری این مراسم در ایام فاطمیه دوم خواهد بود .

سرهنگ کریمی با اشاره به وجود ۱۵۲ شهید گمنام در ۵۲ نقطه استان مرکزی افزود : مردم استان مرکزی نشان داده اند که ارادت خاصی به شهدای گمنام دارند لذا باید دین خود را به این شهدا ادا کنیم.

وی همچنین تاکید کرد که این مراسمات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی