تحقق شعار جهش تولید در هنرستان شهید ناصری ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۲:۳۱:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

مدیر هنرستان شهید ناصری ساوه در تشریح تولید این محصولات گفت : با شیوع بیماری کرونا و با توجه به ماهیت هنرستان شهید ناصری , اقدام به ساخت یک دستگاه ضدعفونی پدالی مکانیکی کردیم که همین جرقه ساخت دستگاه های الکترونیکی را در ذهن ما روشن کرد .

حسین علی قاسمی افزود : ساخت نخستین دستگاه های ضدعفونی الکترونیکی در این هنرستان از حدود ۵ ماه پیش آغاز شد و با همه مشقات و سختی هایی که وجود داشت نمونه های اولیه آن تولید و رونمایی شد .

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این دستگاه ها از شهرهای مختلف کشور نسبت به ثبت سفارش برای خرید قطعات اقدام شد افزود : نخستین دستگاه ساخته شده در این هنرستان گیت ضدعفونی ایستاده برای درب های ورودی است که به محض ورود افراد با استفاده از چشم الکترونیکی اقدام به پاشیدن مواد ضدعفونی میکند.

مدیر هنرستان کار و دانش شهید ناصری اضافه کرد : تجهیزات به کار رفته در این تونل مواد ضد عفونی را به قطرات ریز تبدیل و در داخل تونل مه پاشی میکند به طوری که با توجه به تعداد نازل ها و زوایای به کار رفته در نصب آنها ، تمام قسمت های خارجی افراد مورد پاشش مواد ضد عفونی قرار میگیرد .

قاسمی به ساخت دستگاه ضدعفونی دست دیواری هوشمند نیز اشاره کرد و گفت : این دستگاه قابلیت ۶۰۰ بار اسپری در هر نوبت شارژ مخزن را دارا میباشد و با استفاده از چشم الکترونیکی تعبیه شده با نزدیک شدن دست اقدام به پاشش مواد ضدعفونی میکند و قابلیت تنظیم میزان پاشیدن ضدعفونی را نیز دارد .

وی در ادامه از ساخت نوع الکترونیکی دستگاه ضدعفونی ایستاده خبر داد و عنوان کرد : با توجه به اینکه مکانیزم اصلی در این روش استفاده از پدال مکانیکی می باشد به هیچ وجه خرابی‌هایی را که نمونه های مشابه دارند نخواهد داشت.

مدیر هنرستان شهید ناصری با تاکید بر اینکه قطع کن اتوماتیک تعبیه شده در این دستگاه باعث صرفه جویی در پاشش می باشد گفت : پمپ در نظر گرفته شده در دستگاه باعث می شود ماده ضدعفونی کننده تبدیل به ذرات فوق العاده ریز شوند و صرفه جویی محسوسی در ماده ضدعفونی کننده با الکل ایجاد شود.

حسین علی قاسمی با اشاره به اینکه مهمترین دستگاهی که در این هنرستان تولید شده ازن ژنراتور است اضافه کرد : ازن ژنراتور دستگاهی است که با تبدیل اکسیژن دو اتمی به ازن با سه اتم اکسیژن بعنوان اکسید کننده ای قوی در تصفیه و گندزدایی بعنوان سیستمی پرکاربرد بمنظور ضدعفونی نمودن هر آنچه که تصور میکنید، مورد استفاده قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد : در هنگام فعالیت این دستگاه و با توجه به اینکه از اکسیژن موجود برای ضدعفونی استفاده میکند نباید کسی داخل اتاق باشد اما بعد از ۱ ساعت از انجام این فرآیند همه اجسام و محیط با تزریق ۸ گرم ازن ضدعفونی عفونی میشود که این میزان ازن قابلیت ضدعفونی سالن را نیز خواهد داشت

مدیر هنرستان کار و دانش شهید ناصری ساوه خواستار حمایت از این پروژه جهت تولید گسترده شد و افزود : قابلیت تولید انبود این دستگاه ها در صورت حمایت سرمایه گذار وجود دارد چراکه قیمت تمام شده این دستگاه ها نسبت به نمونه های مشابه در بازار به صرفه تر است.

قاسمی هدف از تولید این دستگاه ها را تحقق شعار جهش تولید دانست و خاطرنشان کرد : هدف ما از ساخت این دستگاه ها نگاه مالی نیست و امیدواریم با حمایت لازم بتوانیم با تولید روزانه چند دستگاه آن را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

به گفته وی در صورت فراهم شدن شرایط از هر دستگاه روزانه دو تا سه عدد امکان تولید خواهد داشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی