تبرکات مهدوی به دست نیازمندان خواهد رسید | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۹:۳۰:۱۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام عطااللهی صبح امروز در آیین رونمایی از بسته های تبرکات مهدوی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در امامزاده سید علی اصغر (ع) برگزار شد گفت : با عنایت به شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته , سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب برنامه های فرهنگی , اجتماعی و سازمانی خود تغییراتی در برنامه های بقاع متبرکه داشت که سمت و سوی برنامه ها بیشتر جنبه اجتماعی به خود گرفت .

وی افزود : این فعالیت ها به کمک های مومنانه , تبرکات مهدوی و شمیم معنوی گرایش پیدا کرد تا تمام درآمدها و اجرای نیات و کمک های خیرین در این راستا صرف این اقدامات اجتماعی شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ساوه با بیان اینکه از اواخر بهمن ماه سال گذشته تا امروز سازمان اوقاف با همت مراکز افق و بقاع متبرکه اقدامات و کارهای خوبی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه در سراسر کشور انجام داده اضافه کرد : سازمان اوقاف در همه برنامه ها پیشتاز بوده و در این دوره هم فعالیت خود را معطوف به کمک به مردم کرد که میتوان گفت با کمک خیرین در راستای اجرای نیات و واقفین برای دستگیری از نیازمندان سربلند بوده است .

حجت الاسلام عطااللهی با تاکید بر اینکه از ابتدای ماه شعبان تاکنون ۷۵۰ بسته معیشتی در طرح تبرکات مهدوی بین نیازمندان توزیع شده , از ادامه اجرای این طرح تا نیمه شعبان خبر داد و گفت : امروز نیز ۴۳۰ سبد غذایی و معیشتی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آماده شده که قراراست بین جامعه هدف توزیع شود .

وی افزود : امیدواریم در اجرای این طرح کمک های بیشتری از محل نیات و خیرین جذب شود و بین افرادی که طی این مدت دچار مشکلات اقتصادی شده اند توزیع شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی