جدال خوشه طلایی و مس کرمان برنده نداشت | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۱۸:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه شهید چمران میزان شاگردان فرزاد حسین خانی بود که ۲ تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رسیدند.

در نیمه نخست این دیدار و در دقیقه ۳۲ یک ضربه پنالتی از سوی اجاقی داور مسابقه به نفع مس کرمان اعلام شد که «مهیار زحمتکش» موفق شد آن را به گل نخست این دیدار تبدیل کند.

اعلام این ضربه پنالتی با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی خوشه طلایی مواجه شد به طوری که مسابقه برای چند دقیقه متوقف شد اما داور همچنان بر رای خود اصرار داشت و در نهایت خوشه طلایی در نیمه نخست با وجود نمایشی متعادل میان تیم ها، بازنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم و با توجه به اینکه کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه مجال خودنمایی از بازیکنان تکنیکی را گرفته بود، جریان بازی اغلب به صورت فیزیکی و با ارسال توپ های هوایی از جناحین و بازی مستقیم ادامه یافت.

در همین شرایط و تنها پنج دقیقه پس از سوت آغاز نیمه دوم، خوشه طلایی با ضربه ایستگاهی زیبای «احسان پورشیخ علی» که از فاصله ۲۵ متری زده شد، به گل تساوی دست یافت.

پس از گل بازی پرخورد و فیزیکی ادامه یافت اما تلاش هیچ یک از تیم ها برای پیروزی کافی نبود و در نهایت حاصل تلاش ساوجی‌ها و کرمانی‌ها از این دیدار تنها یک امتیاز بود.

خوشه طلایی با کسب ۲ برد، ۲ مساوی و یک شکست از پنج مسابقه خود در لیگ آزادگان با هشت امتیاز همچنان از تیم های نیمه بالای جدول رقابت‌ها است.

نماینده ساوه روز چهارشنبه ۲۶ آبان در چارچوب هفته ششم رقابت‌ها با خیبر در خرم آباد مسابقه خواهد داشت. 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی