شروع فیلمبرداری سریال نارگل در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۳۳:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

داریوش دبیقی یکشنبه ۲۳ آبانماه در آئین آغاز بکار ضبط سریال تلویزیونی “نارگل” در روستای یولاق ساوه اظهار کرد: این سریال با اتکا بر ظرفیت‌های بومی شهرستان ساوه تولید می‌شود و عوامل اجرایی شامل نویسنده، تهیه کننده، کارگردان، بخش اعظمی از بازیگران و … از استان مرکزی و شهرستان ساوه هستند.

وی بیان کرد: این سریال فرصتی برای معرفی خرده فرهنگ ها، آداب و رسوم، ظرفیت های موجود در ساوه است و فضایی ایجاد شده تا هنرمندان ساوجی بتوانند توانمندی و هنر خویش را به نمایش بگذارند.

دبیقی افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده قرار است سریال نارگل که یک مجموعه تلویزیونی فاخر و ارزشمند در حال ضبط است، علاوه بر پخش از شبکه آفتاب استان مرکزی در شبکه سراسری نیز روی آنتن می‌رود.

وی افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های زیادی در حوزه برنامه سازی داشته و مزیت‌های فراوانی در تولید محتوا دارد، که سعی شده است در این سریال از مزیت‌های شهرستان ساوه نظیر گویش‌ها، پوشش‌ها، آثار تاریخی و فرهنگی، بقاع متبرکه بهره گرفته شود و بسیاری از لوکیشن‌های زیبای شهرستان در این اثر معرفی خواهند شد.

مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی با تقدیر از همراهی و حمایت مسئولان شهرستان ساوه برای تولید این سریال گفت: امیدواریم در سایه همدلی و هم افزایی بین مسئولان شهرستان بتوان این سریال را با کیفیت بالا تولید کرد تا از شبکه‌های سراسری پخش شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز با اشاره به اینکه روش های تربیتی نظیر تشویق، تنبیه و … در آموزه‌های دینی مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: هنر یکی دیگر از روش‌های تربیتی مورد تاکید در آموزه‌های دینی و باورهای اعتقادی است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: ذات اقدس الله زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد و در قرآن کریم خدای تعالی بسیاری از مفاهیم را با زبان هنر بیان می‌کند که نظیر آن در داستان حضرت یوسف (ع) آمده است.

وی بیان کرد: سریال “نارگل” آبروی شهرستان ساوه است و باید برای دفاع از آبروی هنر این شهرستان ضمن معرفی زیبایی‌های این منطقه از فرصتی که برای شناساندن هنرمندان بوجود آمده است به نحو مطلوب استفاده شود.

تهیه کننده و کارگردان سریال “نارگل” نیز گفت: این سریال قرار است در ۱۳ قسمت با موضوعیت خانواده و در قالب طنز ضبط و تولید شود.

جواد روستایی با اشاره به اینکه کار ضبط این سریال چهار روز است که بطور غیررسمی آغاز شده است، گفت: از امروز ضبط این سریال با حضور مسئولان بطور رسمی آغاز و پیش بینی می شود در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا ۴۰ روز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به حضور هفت هنرمند برجسته کشور و بازیگر سینمای ایران در این سریال گفت: در این سریال ۳۹ هنرمند شهرستان ساوه در نقش اصلی بازی خواهند کرد و قریب به ۱۷ بازیگر تک سکانسی نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت.

روستایی افزود: این سریال قرار است با سبکی متفاوت به معرفی خرده فرهنگ‌ها، ابنیه، آثار تاریخی، تکه کلام‌ها و ضرب‌المثل‌های ساوه بپردازد و موضوع اصلی داستان، خانواده و فرزندآوری است و در برخی سکانس‌ها به موضوع شبکه‌های مجازی و آسیب‌هایی که بعضا از طریق فضای مجازی متوجه خانواده‌ها می‌شود و کانون خانواده را هدف قرار داده، پرداخته شده است.

گفتنی است که آئین رسمی ضبط سریال “نارگل” با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در روستای یولاق از توابع بخش مرکزی ساوه آغاز شد در این سریال “محمد فیلی” و جمعی دیگر از هنرمندان سینمای ایران و تئاتر ساوه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی