غسالخانه ساوه جوابگوی شهر پرجمعیت ساوه نیست | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۲۳:۵۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان , احمد حاج امینی در آیین تجلیل از نیروهای آرامستان شهرداری بیان داشت: شرایط این غسالخانه باید بتواند علاوه بر آمادگی در مواقع بحرانی مانند دوران کرونا، نیاز شهرستان را چندین سال آینده برآورده کند.

وی تصریح کرد: با اقداماتی مانند خرید چهار دستگاه آمبولانس و خریداری قبرهای بتنی آماده در کنار زحمات نیروهای آرامستان توانستیم دوران اوج کرونا را به خوبی سپری کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش نیروهای آرامستان در دوران مقابله با ویروس کرونا افزود: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر در حمایت و کمک به نیروهای زحمتکش آرامستان اتفاق نظر دارند و شورای شهر در حمایت از شما از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

وی از خودگذشتگی کارکنان آرامستان ها در میدان مبارزه با کرونا و همراهی آنان با نظام سلامت را ستودنی دانست و تصریح کرد: کار کردن در سازمان آرامستان‌ها به دلیل اینکه مراجعان به دلیل غم از دست دادن نزدیکان خود، در شرایط روحی مناسبی نیستند بسیار دشوار است.

حاج امینی ادامه داد: کارکنان آرامستان‌ها به خصوص کارکنان سالن تطهیر از زحمت‌کش‌ترین کارکنان به شمار می آیند چراکه در حین انجام وظیفه خود تلاش می‌کنند با بستگان متوفی همدردی کنند و از بار غم آن‌ها بکاهند.

مهندس اصدق سرپرست شهرداری ساوه نیز در این دیدار گفت: شهرداری به‌عنوان یک نهاد مردمی وظایف بسیار مهم و خطیری در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری بر عهده دارد.

وی افزود: کارگران شهرداری جزو نیروهای بسیار خدوم و زحمت‌کش هستند که به‌صورت شبانه‌روزی و در بخش‌های مختلف در حال فعالیت هستند و خوشبختانه شهروندان هم قدر زحمات آنان را می‌دانند.

مهندس اصدق ادامه داد: همواره شهرداری‌ها در بحران‌ها، حوادث و مناسبت‌های مختلف در شهر در خط مقدم خدمات‌رسانی و امدادرسانی هستند که کارگران در ارائه این خدمات نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند.

وی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا یکی از بحران‌هایی بود که کل جهان را در بر گرفت، متعاقب آن همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برای مقابله با شیوع این بیماری تلاش کردند که کارگران شهرداری‌های سراسر کشور به ویژه نیروهای آرامستان در خط مقدم آن بودند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از محیط‌هایی که همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اماکن عمومی که تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، آرامستان‌ها هستند، افزود: اگر کارگران در این حوزه فعال نباشند قطعاً در بحران‌ها با مشکلات مواجه خواهیم شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی