نمایشگاه هفته بسیج در ساوه افتتاح شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۴۹:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرمانده سپاه ناحیه ساوه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت : در این نمایشگاه بسیجیان هرکدام از کارها و خدماتی که ارائه کرده اند را در قالب نمایشگاه به عرصه عموم قرار داده اند.

سرهنگ حجت اله دستجانی با بیان اینکه راه اندازی این نمایشگاه باعث میشود مردم بیشتر با خدمات و اقدامات این نهاد مقدس آشنا شوند گفت : در این نمایشگاه بخشی از فعالیت های حوزه های بسیج شهرستان در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی و اجتماعی , جهادی , علمی و فناوری , اقتصاد مقاومتی , نشست های سیاسی و توامندسازی در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی فعالیت بسیج در قالب سند انتظار را مهم قلمداد کرد و گفت : هرکدام از بسیجیان ذیل یکی از ۹ سند تنظیم شده در حوزه های مختلف سازماندهی خواهند شد و بستر مناسبی برای فعالیت بسیجیانی که توانمندی های لازم را دارد فراهم شده است .

دستجانی هنر بسیج را فراهم کردن زمینه خدمت بیشتر به مردم توسط افراد مستعد دانست و گفت : این اقدام باعث میشود بسیج در گام دوم انقلاب موثر تر ظاهر شود و باقیمانده مسیر را با سرعت بیشتری طی کند.

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه امروز بسیج بیشتر با موضوع تربیت اجین شده است عنوان کرد : نگاه به تربیت در بسیج در اولویت قرار گرفته چراکه مراقبت از بسیج مورد تاکید رهبری است و بسیجیان نیز باید از خودشان مراقبت کنند که این امر با برگزاری حلقات صالحین در سطح پایگاه ها در حال انجام است .

وی افزود : همه این موارد حول محور مساجد شکل میگیرد و تلاش میکنیم تا با محوریت قرار دادن مساجد , محله های اسلامی به دور از هرگونه آسیب های اجتماعی و فرهنگی و فقر و محرومیت را شکل دهیم.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ساوه این نمایشگاه تا روز جمعه دایر خواهد بود و شهروندان گرامی میتوانند دستاوردهای پایگاه های حوزه های مختلف برادران و خواهران را رویت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی