در شان مردم ما نیست که صدقه خور باشند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۰۴:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر بر لزوم رسیدگی و توجه بیشتر به معیشت مردم گفت و عنوان کرد : مملکت ما طلاست اما اگر مسئولان ما عرضه , غیرت و مردانگی داشته باشند نباید اجازه دهند مردم گرفتار باشند .

وی با بیان اینکه مردم ما نباید صدقه خور باشند گفت : نباید جامعه را به سمتی ببریم که کمیته امداد و بهزیستی حامی مردم باشد چراکه مردم ما کریم هستند و باید کریمانه زندگی کنند.

خطیب نماز جمعه ساوه افزود : مردم ما خیلی بزرگ و عزیز هستند لذا با صندوق صدقات و صدقه خوری مردم را گرداندن در شان این ملت نیست .

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه نباید انتظار داشت خرابی سالهای اخیر به سرعت ترمیم شود گفت : دولت تازه به کار آمده یک خرابه ای را تحویل گرفته و ما نیز انتظار نداریم این خرابه بلافاصله ترمیم شود اما انتظار داریم کار و تلاش در این دولت متوقف نشود .

وی افزود : اکنون وقت آزمون و خطا نیست و باید مسئولان انقلابی و جهادی شب و روز نشناسند و عالمانه و کریمانه به فکر حل مشکلات اساسی مردم باشند .

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه مسئولان پایتخت نشین باید از دل شکسته مردم بترسند گفت : این مردم با کرامت را نباید پشت درهای بسته نگه داشت و باید به فکر حل مشکلات آنان بود . باید درست زندگی کردن و کسب روزی حلال را به مردم آموزش دهیم.

وی با قدردانی از کسانی که در بحث ایجاد شغل در این شهر قدم برداشته اند گفت : به کسانی که با ساخت کارخانجات و سرمایه گذاری باعث ایجاد این شهرک ها و شهرهای صنعتی و توسعه اشتغال شده اند را درود میفرستیم و از کار بزرگ آنان قدردانی میکنیم.

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از خطبه های خود با گرامیداشت روز جهانی معلولین بر لزوم رسیدگی به امور این افراد تاکید کرد و گفت : باید شرایط را به سمتی ببریم که معلولان عزیز و خانواده های آنان به جز معلولیت دغدغه دیگری مثل خانه و معیشت و درمان نداشته باشند .

وی افزود : کمک به هم نوعان در قرآن بارها مورد تاکید قرار گرفته لذا این وظیفه ماست که به همنوع خودمان خصوصا افراد معلول کمک کنیم و اجازه ندهیم درد و رنج این عزیزان بیشتر شود .

امام جمعه ساوه همچنین با گرامیداشت روز دانشجو , این روز را نماد مقاومت و شجاعت و زیر بار ذلت نرفتن دانست و گفت : در چنین روزی در سال ۳۲ که بخاطر اعتراض دانشجویان به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران رخ داد دو ویژگی حق طلبی و استکبار ستیزی از مهمترین شاخصه های این حرکت دانشجویی بود .

حجت الاسلام جعفر رحیمی گفت : امروزه روز دانشجو را روز بصیرت و استکبار ستیزی میدانیم و تاکید میکنیم اگر بنا باشد با مقاله و سخنرانی و بیان خودمان آب به آسیاب دشمن بریزیم این روز , روز دانشجو نخواهد بود و در اصل روز ذلت و انحراف است لذا دانشجویان عزیز باید در این خصوص مراقب حیله های دشمنان باشند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی