فقر ساوه در زیرساخت های ورزشی / خوشه طلایی در آستانه نابودی | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۰۶:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین پرویزی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران پس از شکست خوشه طلایی مقابل ملوان، با گلایه از عدم حمایت ها از این تیم گفت: شش سال است بدون یار و یاور پا در این عرصه گذاشته‌ام، چون دوست داشتم نام ساوه را در فوتبال مطرح کنم اما دیگر مثل گذشته رغبت و تمایلی برای ادامه ندارم.

وی با بیان اینکه ساوه جوانان و استعدادهای خوبی در فوتبال دارد که می‌توانند در سطح کشور مطرح شوند افزود: شعار دادن کافی نیست و در عمل هیچ کسب ما یا همراهی نکرده، لذا اگر این روند تداوم داشته باشد تا نابودی این تیم چیزی باقی نمانده است. 

مدیرعامل خوشه طلایی ساوه تصریح کرد: در تابستان بدلیل عدم توانایی در تامین نیازهای باشگاه، مراحل واگذاری تیم به همدان نهایی شده بود اما با وعده و وعیدهایی که در لحظات آخر دادند از این انتقال منصرف شدیم اما بازهم اتفاقی رخ نداد و همه وعده های پوچ بود.

وی با بیان اینکه این تیم از لیگ سه تا جایگاه فعلی با همراهی مردم موفق بوده گفت: اگر باشگاهی بخوانید از لیگ دسته سه تا این جا پیش برود باید بیش از ۳۰۰ میلیارد هزینه کند لذا باید از داشتن چنین تیمی در لیگ دسته اول به درستی حمایت کرد.

وی با اشاره به داستان تکراری ممنوعیت برگزاری بازی در زمین شهید چمران ساوه گفت: چمن فعلی ورزشگاه ساوه در سال ۵۹ هم که افتتاح شد مناسب نبود و با توجه به اینکه از نوع مرق است در فصل سرد زرد و خشک می‌شود و امکان بازی در آن وجود ندارد.

پرویزی با بیان اینکه میزبانی تیم ما در شهرهای دیگر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از رییس هیات فوتبال استان خواستیم دیدار ما را در ورزشگاه آرام میزبانی کند اما وی قبول نکرد درحالیکه چند روز بعد برای بازی پرسپولیس و سپاهان در همان ورزشگاه اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل خوشه طلایی ساوه تصریح کرد: هرچه داشتم برای این تیم و اعتلاب نام ساوه در فوتبال گذاشتم اما برخی بدنبال آن هستند که جلوی فعالیت این تیم را بگیرند.

حسین پرویزی با اشاره به اینکه این تیم در دو فصل حضور در لیگ یک نشان داد که از بخت های اصلی صعود به لیگ برتر است گفت: تامین زیرساخت ها از مهم‌ترین اولویت‌ها و نیازهای این تیم است کمااینکه اگر خوشه طلایی نبود همین تعمیرات اخیر در ورزشگاه شهید چمران نیز اتفاق نمی افتاد.

وی با بیان اینکه سهم صنایع در توسعه ورزش از محل درآمدها یک درصد است گفت: ساوه به دلیل بهره مندی از بزرگترین شهر صنعتی و بهره گیری از این قانون باید بزرگترین ورزشگاه را دارا باشد اما نمی‌دانیم این یک درصد کجا هزینه می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: بدلیل نبود استخر مناسب، زمین تمرین و هتل همواره در میزبانی از تیم ها دچار ضعف بوده‌ایم که این موضوع برای این شهر کسر شان است.

مدیرعامل خوشه طلایی با اشاره به اینکه برای کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان این شهر اقدام به راه اندازی تیم های پایه کرده است، گفت: بعد از بیست و پنج سال با پرورش فوتبالیست های این شهر موفق شدیم در سه رده سنی قهرمان استان شویم و نشان دادیم که می‌توانیم در سطح کشور با تیم های رده بالا نیز رقابت کنیم.

وی تصریح کرد: تقویت زیرساخت های ورزشی هم باعث تشویق جوانان به سوی ورزش خصوصا فوتبال و هم باعث رونق اقتصادی خواهد شد.

پرویزی در پایان از استاندار، نماینده و سایر مسئولان خواست یک‌بار برای همیشه مشکل زیرساخت‌های  ورزشی و فوتبالی را در این شهر بررسی کرده و جهت حل آن چاره اندیشی اساسی کنند.

به گزارش فارس تیم خوشه طلایی ساوه بدلیل مشکلات زیرساختی و نبود امکانات در شهر ساوه برای چندمین بار از امتیاز میزبانی محروم شد و دیدارهای خود را در سایر شهرها میزبانی می‌کند.

هم اکنون این تیم با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی