استفاده از ظرفیت جوانان یک پتانسیل برای کشور است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۰۹:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرزاد مخلص الائمه در آیین افتتاح نخستین کارخانه دانش بنیان تولید آلومینای ذوبی ایران در ساوه گفت : استان مرکزی بعنوان یکی از قطب های شاخص صنعت کشور و قطب صنعت مرتبط با صنایع آلومینیومی است که ظرفیت های خوبی در این صنعت داشته که شاخه های آن بعنوان یک مزیت در این استان محسوب میشود .

وی با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راه اندازی این کارخانه گفت : افتتاح نخستین کارخانه دانش بنیان تولید آلومینای ذوبی کشور در ساوه باعث می‌شود حلقه های به هم پیوسته استان در این صنعت تکمیل شود و راه اندازی این مجموعه می‌تواند گام بلندی در توسعه صنعت آلومینیوم استان محسوب شود .

استاندار مرکزی افزود : یکی از ویژگی های خوب ستاد اجرایی این است که بروکراسی را خیلی به رسمیت نمی‌شناسد و آن را ابزاری برای پیشرفت و توسعه میداند که فعالیت های این ستاد در حوزه های مختلف خصوصا دانش بنیان بیانگر همین مهم است .

به گفته وی علیرغم اینکه در بخش های مختلف دارای ظرفیت های متعدد وفرصت های مناسبی هستیم اما در برخی از مولفه ها آنطور که باید در جایگاه واقعی و مناسب قرار نداریم .

مخلص الائمه استفاده از ظرفیت جوانان و اعتماد به این نسل را یک پناسیل مهم برای کشور دانست و عنوان کرد : در دولت سیزدهم اعتماد به جوانان یک رویکرد مهم شناخته میشود که در مقایسه به دوره های قبل می‌بینیم که این رویکرد یا وجود نداشت یا استفاده مفید نمیشد .

این مقام ارشد اجرایی دولت در استان خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های نوآوری استفاده از ظرفیت جوانان و میدان دادن به جوانان است و میتوان برای علاج مشکلات اقتصادی کشور به جوان متخصص متعهد اعتماد کرد.

استاندار مرکزی تصریح با تاکید بر اینکه پیاده سازی جوان‌گرایی در نهایت باعث رونق در تولید و اقتصاد مقاومتی خواهد شد گفت : این واحد تولیدی در قالب شرکت دانش بنیان فعالیت میکند و نوع فعالیت آن از ارکان اقتصاد مقاومتی تلقی میشود .

وی در پایان با قدردانی از مساعدت ستاد اجرایی برای اجرای طرح های مختلف در استان گفت : این ستاد در حوزه های مختلف عمرانی , محرومیت زدایی ، اقتصادی و اجتماعی فعالیت های خوبی در استان داشته است و مجموعه دولت نیز با رفت موانع سرمایه گذاری از این فعالیت ها حمایت خواهد کرد .

به گفته وی با مشارکت ستاد اجرایی و آبفای استان تنش آبی موجود در شهرستان زرندیه رفع شد و پروژه های دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی