دستگیری سارق مشاعات منازل مسکونی در حین سرقت در ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۴۳:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مشاعات منازل مسکونی در شهرستان ساوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران پلیس شهرستان ساوه، به صورت ویژه وارد عمل شده و اقدامات و تحقیقات اولیه را در این زمینه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: سرانجام ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب این شهرستان با انجام اقدامات فراگیر پلیسی موفق شدند سارقی را در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را در حین سرقت موتر کولر در پشت بام یک ساختمان دستگیر کنند.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه در بازرسی مأموران از مخفیگاه سارق بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی مأموران به ۱۴ فقره سرقت از مشاعات منازل مسکونی و موتور کولر های آبی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر نصب دوربین های مدار بسته و دیگر اقدامات تأمینی از سوی مالکان مجتمع های مسکونی به منظور پیشگیری از وقوع سرقت و اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی