نگهداری شهر ساوه ماهانه ۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۴۴:۱۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , امیررضا یوسیفیان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای پوشش این هزینه ها شهرداری باید روزانه حدود سه میلیارد تومان درآمد داشته باشد، افزود: شهرداری وظایف متعددی در قبال رفع نیازمندی‌های شهر و زندگی شهروندی دارد که بی شک پاسخگویی به این نیازمندی‌ها بدون صرف هزینه‌ های مالی ممکن نمی شود.

وی در خصوص ایجاد درآمد پایدار در شهرداری ساوه اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات زیرساختی توسط شهرداری با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ایجاد درآمد پایدار در حال انجام است.

وی ادامه داد: ما بودجه حدود ۴۸۱ میلیارد تومانی شهرداری ساوه در سال ۱۴۰۰ را با افزایش ۱۰۰ درصدی به یک هزار میلیارد و ۵۰ میلیون تومانی در سال ۱۴۰۱ به صورت نقدی و تعهدی افزایش دادیم تا بتوانیم اقداماتی مهم را در شهر رقم بزنیم.

وی یادآور شد: نگهداشت مناسب و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از مدیریت شهری است.

یوسفیان با بیان اینکه شان شهروندان ما خدمات خوب است، یادآور شد: با خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه ون مسافربری تلاش می کنیم تا آن خدماتی که لیاقت ساوجی های عزیز است ارائه کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: خرید بی سابقه این میزان اتوبوس محصول همدلی مجموعه مسئولان استانی و شهرستانی است و بیانگر آن است که فرزندان شما در مدیریت شهری ساوه دغدغه خدمت به مردم را دارند.

وی تصریح کرد: خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی مجهز به نردبان هیدرولیکی ۵۶ متری امداد و نجات، دو دستگاه خودروهای آتش نشانی فوماتیک و یک دستگاه جرثقیل با آخرین فناوری روز دنیا به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان، اتفاقی کم نظیر در جهت افزایش ایمنی شهر ساوه و محافظت از جان شهروندان است.

شهردار ساوه خرید چهار دستگاه خودرو سواری وانت مزدا کارا دو کابین برای واحد اجرائیات، ۷ دستگاه کمپرسی برای سازمان عمران شهرداری و در مجموع ۸۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان را بخشی از اقدامات انجام شده در سالجاری عنوان کرد.

وی تحویل دو هزار و ۵۰۰ تن قیر از وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور و زیرسازی و آسفالت بیش از ۹۰ کیلومتر از معابر خاکی حاشیه شهر را از دیگر اقدامات کم نظیر صورت گرفته برشمرد.

وی ادامه داد: خوشبخانه علیرغم تنگناهای مالی شهرداری طی این مدت با مدیریت های صورت گرفته حتی یک متر مربع زمین هم برای پرداخت حقوق کارکنان فروخته نشده است و پروژه های نیمه کاره ای مانند پروژه قاسم آباد، استخر بانوان، ساختمان جدید شهرداری و کمربندی ها در حال تکمیل می باشند.

یوسفیان با بیان اینکه هم اینک دولت برای تامین مسکن مردم، ساخت حدود ۱۷۳۰ واحد در ساوه را در برنامه قرار کاری خود داده است گفت : مدیریت شهری نیز بنا دارد برابر دولت در شهر مسکن تولید کند و پروژه هایی مانند مجموعه ۴۰۰ واحدی در محله قاسم آباد قطعی شده و مابقی در حال انجام مراحل قانونی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در این مهم علاوه بر ایجاد سرپناه برای مردم موجب ایجاد ثروت در شهر خواهد شد، افزود: پرورژه های بزرگ دیگری مانند احداث بازارچه سنتی و شهرک صنوف مزاحم شهر نیز در حال انجام است.

وی با بیان این مطلب که خدمات شهری بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست، یادآور شد: برای تحقق ارتقای زندگی شهروندی و توسعه و آبادانی در شهر نیازمند مشارکت پر رنگ شهروندان در تامین هزینه های زندگی شهری همچون پرداخت عوارض هستیم.

یوسفیان گفت: رشد سریع شهرنشینی و معضلات و پیچیدگی های شهرهای امروزی، موجب گستردگی و تنوع وظایف و خدمات شهرداری ها شده است لذا مستلزم توسعه خدمات شهری هستیم و رعایت حقوق شهروندی می طلبد تا با این پدیده روبه گسترش، سنجیده و با برنامه ریزی برخورد کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی