هنرمندان نقش موثری در تلطیف کردن روح سخت ساوه دارند | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۱۱:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی الیاسی در جلسه تجلیل از هنرمندان که در مجتمع گردشگری، تاریخی و اقامتی عمارت حاکم برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه، افزود: این شهرستان به دلیل صنعتی بودن و بالا بودن شاخص های صنعتی و شرایط خاص و پیچیده ای مانند واقع شدن در محورهای مواصلاتی کشور، روح سختی را به خود گرفته و از داشتن روح لطیف محروم است.

وی ادامه داد: هم اینک شهرهایی مانند محلات در استان دارای با توجه به شرایط خود دارای روح لطیف تری هستند بنابراین ساوه به دلیل این وضعیت ویژه به شدت نیازمند فعالیت های هنری و فرهنگی می باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت هنرمندان صنایع دستی و گردشگری نقش موثری در تلطیف کردن روحیه شهروندان و آرامش آنها دارد، اظهار داشت: هم اینک حدود ۴۰۰ هنرمند صنایع دستی در ساوه فعالیت دارند که حدود ۳۰۰ نفر از آن‌ها را بانوان تشکیل می دهند که این افتخاری برای شهر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هنرمندان در ساوه با انبوهی از مشکلات مواجه اند اما با انجام اقداماتی زیرساختی حرکتی رو به جلو شکل گرفته است اما هنوز به هدف ایده‌آل نرسیده‌ایم.

الیاسی به ارزش کار هنرمندان اشاره کرد و گفت: یقینا دغدغه اصلی شما فروش محصولات خود نیست بلکه بیشتر درک هنر و ارزش کار شما است که می خواهید به آن توجه شود لذا امیدوارم در روزهای آتی اتفاقات خوبی برای هنرمندان شهرستان رقم بخورد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد اختصاص یک مکان مناسب را با همکاری شورای اسلامی و شهرداری در نظر خواهیم گرفت که انشاالله یک فضای خوب همانند منزل مقدس زاده را به عنوان خانه هنرمندان اختصاص یابد.

وی در پایان از حضور قدرتمند هنرمندان ساوه در نمایشگاه بین المللی تهران قدردانی کرد و گفت : همه باید در معرفی نام ساوه بکوشیم و وحدت کلمه بخش ما نام ساوه باشد و هر فردی که در جهت شناسایی نام این شهرستان حرکت کند ما دست او را به گرمی می فشاریم و کل ظرفیت های دولتی شهرستان در خدمت شما هنرمندان عزیز خواهد بود.

امیر حسینی مدیرعامل مجتمع گردشگری تاریخی و اقامتی عمارت حاکم نیز در این جلسه پیشنهاد تبدیل یکی از خانه های قدیمی و تاریخی این شهر را به خانه هنرمندان مطرح و جهت حمایت از این اقدام اعلام آمادگی کرد.

احمد حاج امینی عضو شورای اسلامی شهر ساوه نیز ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این نمایشگاه اظهار داشت: هنرمندان این شهرستان در این نمایشگاه به صورت شاخص ظاهر شد و تک تک هنرمند دست به دست هم دادن تا موفقیت رقم بخورد.

وی ادامه داد: حضور موفق در این نمایشگاه نشان داد که ما می‌توانیم در این زمینه موفق شویم و شورای اسلامی شهر از هر اقدامی که در جهت ارتقای نام ساوه باشد، حمایت می کند.

در ادامه این نشست هنرمندان به بیان مشکلات و دغدغه های خود در بخش های مختلف پرداختند.

در پایان این نشست از هنرمندان شرکت کننده و حمایت و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ، دکتر یوسفیان شهردار و مهندس مددی معاونت خدمات شهری شهردای ساوه در برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از ۱۸ الی ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر تهران برپا شد با اهدای لوح قدردانی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی