ارسال ۳۵۰ اثر به کنگره ملی «شعر انتظار» زرندیه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۱۱:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سینا دلشادی در تشریح جزییات این خبر گفت : این کنگره ملی برای اولین بار در شهرستان زرندیه برگزار می‌شود و آیین اختتامیه آن روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به انتشار فراخوان نخستین کنگره ملی شعر «انتظار» در بهمن ماه سال جاری، اظهار کرد: این کنگره ملی در ۵ بخش مهدی‌شناسی (معرفت مهدوی)، مهدی محبی(محبت مهدوی)، مهدی‌باوری(بصیرت مهدوی) ، مهدی‌یاوری(نصرت مهدوی) و مهدی‌ولایی(ولایت مهدوی) برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد : شعر «انتظار» زرندیه ۱۴ دوره به صورت استانی و منطقه‌ای برگزار شده است و امسال برای اولین بار این کنگره بصورت ملی برگزار گردید .

به گفته وی هدف از برگزاری کنگره ملی شعر انتظار ، گسترش فرهنگ انتظار با استفاده از زبان هنر بویژه شعر آئینی در انتقال فرهنگ و معنویت و اندیشه‌های متعالی و حیات بخش مهدوی و همچنین خط فکر و جهت دادن به شاعران و شناسایی استعدادهای گمنام از سراسر کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارسال ۳۵۰ اثر از ۱۱۰ شاعر و از ۲۱ استان به دبیرخانه نخستین کنگره ملی شعر «انتظار» خبر داد و افزود: آثار ارسالی در مرحله اول توسط علی‌اصغر ذاکری، ولی‌الله صفری و حمیده پارسافر و در مرحله دوم توسط سیدمهدی طباطبایی، وحید سمنانی و مبین اردستانی داوری می‌شوند.

دلشادی تصریح کرد : آیین اختتامیه نیز ۱۵ اسفند در محل سالن امام علی(ع) شهر مامونیه با حضور شاعران، ادیبان وفرهیختگان سراسر کشور و دکتر اسماعیل آذر از چهره های فرهیخته ادبی کشور بعنوان میهمان ویژه مراسم برگزار خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی