کلنگ زنی ساخت ۳ آموزشگاه خیر ساز در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۲۱:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در آیین کلنگ زنی سه واحد آموزشی خیر ساز در ساوه گفت : خیرین مدرسه ساز کلمه مشارکت را به خوبی معنا کرده اند و بعنوان سرمایه های اجتماعی کشور ، توسعه و پیشرفت را به نقاط مختلف کشور رسانده اند و هرجا پا میگذارند خیر و خوشی را با خود بهمراه دارند .

وی افزود : گذشتن یک انسان از مال خود نشان از کرامت وی دارد لذا کاری که خیرین مدرسه ساز انجام میدهند نزد خدای متعال از اجر و پاداش فراوانی برخوردار است و قطعا دعای خیر خانواده ها بدرقه راه و آینده شان خواهد بود .

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه ساخت مدرسه یک صدقه جاریه است گفت : از این مدارس آینده سازان کشور ما بیرون خواهند آمد و مادامی که مردم از برکاتش استفاده کنند هر لحظه اش دعای خیر و آرزوی سلامتی برای بانی و سازنده آن خواهد بود که امیدواریم این فرهنگ زیبا بیش از پیش در کشور جا افتاده تر شود .

وی با قدردانی از مشارکت گروه صنعتی شیشه کاوه در ساخت ده ها مدرسه در این شهر گفت : تربیت نقش بی بدیل و اثرگذاری در جامعه خواهد داشت و دغدغه مندی خیرین در این حوزه برای ایجاد فضای آموزشی مناسب گام بلندی در تربیت نسل فرهیخته خواهد داشت. ‌

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این مراسم از نقش مهم خیرین مدرسه ساز در تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت : خیرین مدرسه ساز در توسعه علمی جامعه و تربیت نیروی توانمند نقش بسزایی دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش خصوصا در استان مرکزی پیش گام بوده اند ‌.

احمدرضا نوازنی افزود : ما در شهرهای اراک ، دلیجان و خصوصا ساوه نیاز مبرم به افزایش فضاهای آموزشی داریم که با اقدامات در دست اقدام و مشارکت خیرین گرانقدر در سال آتی کمی از این مشکلات برطرف خواهد شد .

وی اضافه کرد : توجه خیرین و نیکوکاران به امر مدرسه سازی ، نشان از شناخت صحیح جامعه نسبت به موضوع تعلیم و تربیت دارد و در واقع خیرین گرانقدر از مال پر برکت خود برای آینده این سرزمین سرمایه گذاری میکنند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد : اگر خیرین در کنار آموزش و پرورش نبودند قطعا مشکلات ما خصوصا در زمینه فضای آموزشی بیش از این بود و حضور این افراد بعنوان پیش قراولان فرهنگ مدرسه سازی ، موجب ترویج این امر خداپسندانه خواهد شد .

مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز در این مراسم با بیان اینکه در این طرح کلنگ ساخت ۳ پروژه آموزشی به زمین زده شد گفت : پروژه هنرستان دخترانه نیکان کاوه در ۱۲ کلاس بصورت پایلوت در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر و زیربنا مفید حدودا ۲ هزار متر ساخته خواهد شد تا دانش آموزان ساکن در این نقطه حاشیه شهر ، دسترسی بهتری به فضای آموزشی داشته باشند .

جواد لنجابی افزود : در زمین مجاور همین مجموعه نیز دو پروژه مدرسه ابتدایی و مدرسه دبیرستان و همچنین یک سالن ورزشی با مشارکت گروه صنعتی شیشه کاوه ایجاد خواهد شد .

وی با بیان اینکه مشکل عمده در شهرهای دلیجان ، ساوه و اراک فضای آموزشی است گفت : با همت دولت و مشارکت خیرین و همچنین برنامه ریزی های انجام شده ، قرار است ۵ پروژه در شهر اراک ، ۳ پروژه در دلیجان و ۴ پروژه در ساوه به بهره برداری برسد تا بخشی از مشکل فضای آموزشی در این سه شهرستان مرتفع شود .

وی خاطرنشان کرد : امیدواریم با فضاهای آموزشی که در سال آتی به بهره برداری خواهند رسید تراکم نسبت به سال‌جاری کمتر شود ضمن اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ دانش آموزی بدون کلاس درس باقی بماند .

مدیر گروه صنعتی شیشه کاوه نیز در این مراسم با قدردانی از حمایت مسئولان گفت : گروه صنعتی شیشه کاوه تاکنون بیش از ۴۰ مدرسه در شهرهای مختلف کشور ایجاد کرده است که قرار است برای توسعه زیرساخت های آموزشی در آینده نیز دست به چنین اقداماتی بزند .

علیرضا عسگریان افزود : این شرکت علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار برای بسیاری از افراد در اقصی نقاط کشور ، خود را موظف میداند تا برای آینده سازان این کشور محیطی مناسب برای تحصیل فراهم سازد و در این راستا به مسئولیت های اجتماعی خود عمل خواهد نمود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی