استقرار ۲۱ پایگاه امداد سلامت نوروزی در ساوه و زرندیه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۱۴:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر محمود کریمی در جریان برگزاری مانور طرح بسیج سلامت نوروزی در ساوه گفت : ۲۱ پایگاه امداد سلامت نوروزی به انضمام دو کد عملیاتی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و همچنین ۴ پایگاه سلامت نوروزی در پایگاه های سیلیجرد ، سلفچگان و کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه – همدان و پرندک فعال می‌باشد و آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی خواهند بود .

وی با بیان اینکه فعال سازی است پایگاه ها ، سرعت ارائه خدمات و امداد رسانی به حادثه دیدگان را بالا می‌برد گفت : در این ایام تیم های بهداشت محیط نیز فعالیت خود را تشدید می‌کنند و از ۲۵ اسفند ماه تا پایان فروردین بر فعالیت رستوران های بین راهی ، اغذیه فروشی ها و …. نظارت خواهند داشت و اجازه فعالیت به متخلفان نمیدهند .

وی گفت : همچنین در این ایام مرکز دندانپزشکی شبانه روزی بیمارستان شهید مدرس ساوه و مرکز مصطفی خمینی در ایام تعطیل به مهمانان و همشهریان خدمات دندانپزشکی ارائه میکنند .

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به احتمال تغییر رنگ بندی کرونا شهرستان نیز گفت : در ایام نوروز مرکز منتخب واکسیناسیون نوبران ، غرق آباد و مرکز نمونه گیری شهید چمران فعال خواهند بود و در صورت نیاز خدمات لازم را به مراجعین ارائه می‌کنند .

کریمی همچنین با اشاره به برگزاری مانور روز جاری گفت : این مانور جهت هماهنگی و اعلام آمادگی دستگاه های خدمت رسان با حضور نیروهای آتش نشانی , اورژانس ، هلال احمر ، راهداری و دیگر دستگاه های مرتبط برگزار و بر لزوم تعامل دستگاه ها جهت خدمت بهتر به مردم تاکید شد .

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ساوه نیز با بیان اینکه در سطح شهرستان های ساوه و زرندیه ۲۱ پایگاه اورژانس وجود دارد گفت : در شهرستان زرندیه ۸ پایگاه مستقر است که از این تعداد ۱ پایگاه شهری و ۷ پایگاه جاده ای هستند .

بهرام صیدی افزود : پایگاه های جاده ای پرندک ، زاویه ، خشکرود ، امانیه ، رازقان ، دوزج و سه راهی مامونیه در ایام نوروز بصورت ویژه در حالت آماده باش خواهند بود .

وی تصریح کرد : در ساوه نیز ۵ پایگاه شهری و ۸ پایگاه جاده ای مستقر هستند که پایگاه های جاده ای شهرصنعتی کاوه ، سیلیجرد ، آوه ، سلفچگان ، نوبران ، غرق آباد ، قیطانیه و کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه – همدان برای ایام نوروز در آماده باش کامل برای رسیدگی به تصادفات جاده ای هستند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی