شعارهای اعلامی سال توسط رهبر انقلاب برای مردم تبیین شود | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۳:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با تبریک عید نوروز و بهار قرآن ماه مبارک رمضان گفت : ماه مبارک رمضان ارتباط تنگاتنگی با دولت کریمه حضرت مهدی (عج) دارد و استجابت دقیق واقعی دعای ماه مبارک در عصر ظهور خواهد بود .

وی افزود : عید اصلی ما مسلمانان زمانی است که حضرت مهدی (عج) ظهور کند و باید با ارادت قلبی و محبت خود ، یاری گر تعجیل در ظهور آن حضرت باشیم .

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت : شعار مهار تورم و رشد تولید یک جنبه ایجابی و یک جنبه فنی دارد که باید با تحلیل دقیق آن و انجام کار کارشناسی در تحقق آن کوشا باشیم .

خطیب جمعه ساوه تصریح کرد : در حال حاضر مدیریت نقدینگی از مهمترین عوامل پیشگیری از تورم است و علاوه بر آن کاهش هزینه ها و وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی ، کنترل ترازنامه بانک ها و شفافیت مالی نقش مهمی در این خصوص دارند که اهتمام دولت را برای اجرای آن می‌طلبد .

حجت الاسلام جعفر رحیمی با بیان اینکه حمایت از تولید و سرمایه گذاری همواره از سیاست های کشور بوده است گفت : در این راستا طی سالهای اخیر صد ها حکم و مقرره قانونی صرفا با هدف حمایت از تولید داخلی تصویب شده است که پرداخت یارانه های ارزی و ریالی ، ارائه زمین و انرژی ارزان ، خریدهای اجباری بخش خصوصی و دولتی از تولیدات داخلی بخشی از این حمایت ها بوده است .

وی اضافه کرد : شعارهایی که توسط مقام معظم رهبری اعلام میشود نیاز است توسط دانشگاه ها ، حوزه های علمیه ، منبرها و ….. تبیین شود تا مردم چرایی نامگذاری ها را بدانند و در راستای آن قدم بردارند .

امام جمعه ساوه گفت : اگر تصمیم گیران و تصمیم سازان به شعارهای تمدن ساز با نگاه گزارشی و ظاهرسازانه نگاه نکنند قطعا بخشی از مشکلات کشور خصوصا در بخش تولید و اقتصادی رفع میشود .

وی با گلایه از برخی مسئولان که شعارها را در حد یک بنر زدن میفهمند گفت : چینن شعارهایی برای شهری مثل ساوه که قطب صنعت کشور است بسیار کارایی دارد و می‌تواند با تصمیم گیری های خوب توسط استاندار و مسئولان استانی روند تولید را گسترش دهند .

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه استان مرکزی در تحقق شعار سال جایگاه مهمی در کشور دارد گفت : همه این تولید ها ، کارها و اقداماتی که در کشور انجام می‌شود برای خدمت به مردم است و اگر تصمیم سازان مردم را در تصمیمات خود دخیل نکنند به نتیجه نخواهند رسید .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی