شهید رئیسی خیلی از امیدها را برانگیخته بود | ساوه نار یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳۰۴:۱۶:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به شهادت ریاست محترم جمهور و هیات همراه گفت : مردم ما در دوره ریاست‌جمهوری شهید رئیسی، با شخصیتی خوش‌ظرفیت مثل شهید رجایی مواجه شدند که این جایگاه، در موقعیت و در روابط او هیچ تأثیری نگذاشت بلکه او متواضع‌تر و صمیمی‌تر شده بود.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شخصیتی بسیار قوی، فعال، بانشاط و سرشار از امید داشت گفت : شهید رئیسی خیلی امیدها را برانگیخته بود که با همت این مرد الهی و همکاران خوبی که انتخاب کرده بود، بتواند با سایر نهادها، کشور را در زمان نزدیک‌تری به مقاصد عالی برساند.

خطیب جمعه ساوه خاطرنشان کرد : سفرهای استانی، شهرستانی و حتی روستایی و محلی و دیدارهای عمومی، از نقاط نورانی و درخشان کارنامه شهید رئیسی بود، ۴۷ سفر استانی در ۳۳ ماه، آمار حیرت‌آوری برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است.

حجت الاسلام رحیمی خدمت به مردم، گره‌گشایی از کار مردم، شاد کردن دل مردم و پیش بردن امور مردم را دغدغه اصلی سید آسمانی ملت دانست و بیان کرد : شهید رئیسی، فقط محبوب ملت ایران نبود، او محبوب الملل بود چرا که با خبر شهادت ایشان و سایر شهدای خدمت، چند کشور مثل ترکیه، هند، پاکستان، لبنان، عراق، سوریه و کوبا در کشورهای خود عزای عمومی اعلام کردند و پرچم کشورشان را به حالت نیمه افراشته درآوردند. یک سوم کشورهای دنیا پیام تسلیت و واکنشی نشان دادند که ما نیز عزاداریم.

امام جمعه ساوه اضافه کرد : بعد از امید، تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی بسیار برجسته بود و به‌خاطر آن امید وافری که در قلب امام رضایی خود داشت، هیچ خستگی را نمی‌پذیرفت و نمی‌شناخت لذا خستگی‌ناپذیر بود، روحیه جهادی، بی‌قرار خدمت و در پیگیری امور کشور جدی بودند.

وی در خصوص پیام تسلیت رهبر انقلاب به مناسبت شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان اظهار داشت : پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در ضایعه عروج شهادت‌گونه شهید “رئیسی عزیز” و سایر شهیدان خدمت همراه ایشان، در لابلای متن این پیام بیش از ۲۲ خصوصیت داشت که مردمی ، عالم ، مجاهد ، فداکار ، خادم الرضا ، خستگی ناپذیر و مخلص از مهمترین القاب رهبر انقلاب به رییس جمهور شهید بود .

وی گفت : هرکدام از این خصوصیات و توصیفات، گویای فصلی از ابعاد شخصیت بزرگ شهید رئیسی است و استجماع این خصال نیک، رمز و راز محبوبیت و ماندگاری شهید رئیسی عزیز در قلوب مردم هست و خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی