حضور مردم در انتخابات افق گشاست | ساوه نار یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳۰۳:۰۰:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساو ه نار , حجت‌الاسلام رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به مسئله مهم انتخابات گفت : انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه حضور مردم بن‌بست‌شکن و افق‌گشا است.

وی افزود : رهبر انقلاب برای تحقق این حماسه با دو شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب بارها تاکید کرده اند و تمام تلاش اهل سخن و رسانه و منبر باید متمرکز بر همین دو رکن باشد.

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر اینکه این نظام، نظام علوی و مهدوی است و این نظام نه به آسانی به دست آمده و نه به آسانی بر می گردد بیان کرد : اگر خدای ناکرده نظام کمترین آسیبی ببیند تمام لعنت های گذشته دامن گیر ما خواهد شد .

وی تصریح کرد : این نظام یک امانت الهی است خیانت به این نظام موجب خواهد شد الی یوم القیامه، هر مسلمانی که بیاید لعنتش دامن گیر کسانی بشود که خیانت کرده اند.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه بر همه ما واجب است که این نظام را حفظ کنیم و مواظب باشیم اختلاف در جامعه ایجاد نکنیم افزود : هرکسی در هر جایگاه و مقامی که در حال خدمت به مردم است باید کار خود را به نحو احسن انجام دهد تا رضایت مردم را جلب کند چراکه مردم سرمایه های اصلی این نظام هستند .

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و هفته قوه قضاییه گفت : قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و کار آمدی یا ناکار امدی آن تاثیر بسیاری بر سلامت یا فساد دستگاه های دیگر کشور دارد.

وی گفت : چون این نعمت دادگستری وجود دارد ممکن است قدر و منزلتش معلوم نباشد امروز مع الاسف ورودی پرونده قضایی بسیار است و این مهم خود کار قوه را بسیار سنگین کرده است.

خطیب جمعه ساوه افزود : به جرات می توان گفت قوه قضائیه تاوان کم کاری ها و کم دقتی های دیگران را می دهد چرا که اگر ما خانواده ها نسبت به تربیت بچه های خود حساس بودیم و دستگاه های آموزشی و تربیتی و فرهنگی کارهای خود را با دقت بیشتر انجام میدادند کار قوه قضائیه بسیار آسانتر و رسیدگی به پرونده ها سریعتر و دقیق تر بود.

حجت‌الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه امروزه مسئله طلاق هم کار این قوه را سنگین تر کرده و جامعه را به چالش کشانده است گفت : اگر قانون ما درست بود و قانون گذاران دغدغه داشتند و قوانین را اصلاح می کردند و مجری های قوانین حساس بودند امروزه ما دچار گرفتاریها نبوده ایم.

وی گفت : چرا عروس و دامادها قبل از ازدواج مشاوره دینی نمی بینند و چرا موقع اختلاف یک کارگروه مشاوره ای دقیق وجود ندارد و اگر هم هست جدی نیستند و یکی دیگر از گرفتاری های ما مسئله مواد مخدر است که در کنار بحران های جهانی به یک بحران بزرگ تبدیل شده و امروزه کمتر کشوری در جهان وجود دارد که با این معضل دست و پنجه نرم نکند.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد :خانواده ای که در آن یک معتاد وجود داشته باشد یقینا شادابی از آن خانه رخت بر بسته و به جای آن گرفتاری و اظطراب و بیماری و ده ها مصیبت دیگر وارد خواهد شد.

وی گفت : امروزه بخش اعظم زندانی ها و درصد بالایی از طلاق ها و دزدی ها به مواد مخدر مرتبط است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی