منتخب مردم در انتخابات متعهد به ولایت و مردم باشد | ساوه نار یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳۰۳:۰۴:۲۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت‌الاسلام رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت : همه باید به وظیفه الهی خود عمل کنیم و اینکه مردم چه خواهند گفت مهم نیست چراکه معامله ما باید با خداوند باشد و ببینیم امروزه تکلیف چیست و وظیفه و تکلیف مسئولین و فرهنگیان، بازاریان،دانشگاهیان، حوزه های علمیه و… روشن شود.

وی با بیان اینکه امروزه تکلیف مسئولین خدمت است افزود : امروزه وظیفه مسئولین گشایش و بازکردن قفل چرخه اقتصاد است و مسئولین وظیفه دارند تدبیر کنند تا هیچ بیکاری پیدا نشود و چراغ هیچ دستگاه و کارخانه ای خاموش نشود.

خطیب جمعه ساوه تصریح کرد : امروزه وظیفه مسئولین پیش بینی بحران ها و راه برون رفت از بحران هاست و آشنایی با فرهنگ جامعه و جنگ و ایثار و شهادت وظیفه همه و درسی از عاشورا است.

حجت الاسلام رحیمی به حادثه عاشورای ۸۸ اشاره کرد و بیان کرد : سران فتنه در آن ایام، آشوبگران را مردان خداجوی نامیدند و امروز نیز همین غرب گرایان و فتنه گران، سرداران وحدت و امنیت و مقاومت را که برای ایران اسلامی و کشورهای مسلمان امنیت و فخر و افتخار آفریدند با کلماتی که شایسته خودشان است مورد توهین قرار داده اند.

امام جمعه ساوه اضافه کرد : امروز بسیجی های جان بر کف، روی همین معیارهای عاشورا، اجازه میدان داری به مشتی بی هویت و فریب خورده و دلداده به غرب و جیفه دنیا را نمی دهند و اگر سکوت می کنند و اگر خون دل می خورند و اگر اراجیف را پاسخ نمی دهند و دم بر نمی آورند روی ولایت مداری است.

وی خاطرنشان کرد : در فضای تبلیغات انتخاباتی، برخی نامزدهای محترم، با استفاده از برخی حامیان و بهره گیری از بعضی تعابیر و شعارها به گونه ای عمل کردند که از آن شائبه وادادگی در برابر ارزش های اسلامی و آرمان های انقلابی و ملی به مشام میرسید.

وی افزود : این نوع استفاده ابزاری و افراطی از کلمات و شعارها، اگر چه مقبول نیست اما به اقتضای فضای انتخاباتی و شگردهای تبلیغاتی تا حدودی قابل اغماض است اما منتخب مردم از روز ۱۶ تیرماه باید بداند زمان تبلغات گذشته است و او اکنون رییس قوه مجریه و شخصیت دوم کشور و مقام اول اجرایی ایران اسلامی و انقلابی است.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه منتخب مردم باید برعهدی که با امت و امام بسته است راه و کار خود را آغاز کند گفت : برنامه هفتم که ترجمان سیاست های کلی رهبر حکیم انقلاب اسلامی است توسط مجلس انقلابی و دولت شهید رئیسی تهیه و آماده شده و باید اجرا شود، بنابراین اولین شرط در اجرای برنامه ها، انتخاب همکاران و همراهان انقلابی و امین و کارآمد است.

وی خاطرنشان کرد : مدیران ارشد نظام در منصب وزارت و مشاورت و معاونت ریاست جمهور باید کلام و رفتار و منش و نحوه مدیریتشان مبتنی بر التزام شریعت باشد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: البته التزام به شریعت و دین فقط رعایت حدود شرعی در زندگی فردی نیست و مدیر نظام اسلامی در تراز وزیر و مشاور و معاون رییس جمهور باید التزام به دین را در زیست فردی و جمعی نمایان کند.

وی گفت : از التزام به رعایت حدود در استفاده از بیت المال تا شایسته سالاری در انتخاب مدیران سطوح مختلف تا تلاش جهادی و شبانه روزی برای مردم باید در دستور کار باشد چراکه مردم ما انتظار دارند دولت چهاردهم ادامه دهنده راه شهید خدمت رئیسی عزیز و شهیدان رجایی و باهنر باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی