هفته دولت فرصت بیان دستاورد دولت هاست | ساوه نار یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳۰۱:۵۰:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۵ شهریور - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با گرامیداشت هفته دولت گفت : هفته دولت هر سال فرصتی است تا خدمتگذاران نظام و مردم در هیات دولت ، به بیان اهداف و برنامه های آینده خود بپردازند و گزارش جامع از اقدامات خود به رهبری معظم و مردم شریف ایران ارائه دهند و نیز یک فرصتی است مناسب برای تقدیر و قدردانی مردم از خادمان دلسوز کشور است.

وی افزود : بزرگداشت و برگزاری هفته دولت فرصت طلایی و مغتنمی برای سرعت بخشی به ایجاد دولت اسلامی است که مهم‏ترین شاخصه دولت اسلامی، مدیریت جهادی و انقلابی است.

خطیب جمعه ساوه خاطرنشان کرد : مدیریت جهادی مترادف تلاش‏ بی‏وقفه، عاشقانه و تمام عیار در خدمت خالصانه به مردم مبتنی بر مبارزه انقلابی در همه عرصه‏های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… با نیت الهی و توکل به خدا جهت نیل به اهداف والای جامعه و مردم و رفع موانع موجود است.

به گفته حجت‌الاسلام رحیمی مصداق بارز این تفکر شهید جمهور حضرت آیت ا… رئیسی بود که مظلومانه آمد و مظلومانه سه سال مدیریت کرد و مظلومانه از دنیا رفت.

وی با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب طی روزهای اخیر گفت : امام خامنه‌ای دولتمردان را به «قدرشناسی فرصت خدمت» فراخواندند و محورهای رویکردی و برنامه‌ای دولت چهاردهم برای آنان تبیین کردند.

امام جمعه ساوه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر بحث وفاق ملی تصریح کرد : آنچه رهبر معظم انقلاب در بحث وفاق ملی در جمع هیات دولت مطرح کرد لازمه دولت های نظام جمهوری اسلامی است و دولت ها باید با بهره مندی از رهنمودهای رهبری و استفاده از ظرفیت همه جناح ها کشتی انقلاب را به جلو حرکت دهند.

وی گفت : در بحث وفاق ملی هرگونه دو قطبی سازی و گروه بندی قابل قبول نیست و همه باید برای خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است گفت : این روز یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی افزود : امروزه تروریسم به یکى از ابزارهاى اصلى نظام سلطه براى گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه از شرم‏آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است بیان کرد : تروریسم دولتی بدین‏معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

گفتنی است به مناسبت هفته دولت ، اعضای شورای اداری با حضور در نماز جمعه این هفته نیز خدمت برپا کرده و پاسخگوی سوالات مردم شدند.

true
برچسب ها : ,
true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی